به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شایعه شده است که سامسونگ به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری و همزمان با رویداد بعدی سامسونگ آن‌پکد (Galaxy Unpacked) از سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند. این رویداد که ظاهراً قرار است کمی زودتر از موعد مقرر و در ماه جولای امسال برگزار شود، احتمالاً شاهد معرفی نسخه جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو، گلکسی رینگ و گلکسی بادز ۳ نیز خواهد بود.

ویژگی‌های جدید در گلکسی واچ 7

به گزارش SamMobile، نسخه جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ که تحت عنوان گلکسی واچ 7 و در سه نسخه عرضه می‌شوند، از فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به همتایان قبلی خود برخوردار خواهد بود. طبق اعلام این پلتفرم، سامسونگ قصد دارد حافظه این ساعت‌ها را از 16 گیگابایت گلکسی واچ 6 به 32 گیگابایت در گلکسی واچ 7 افزایش دهد. با دوبرابر شدن فضای ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند علاوه بر نصب برنامه‌ها و واچ‌فیس‌ها، به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در دستگاه ذخیره و به صورت آفلاین برای تمرینات در فضای باز استفاده کند.

سامسونگ گلکسی واچ

علاوه بر این، سامسونگ طرح کلی شماره‌گذاری مدل‌ها را در گلکسی واچ 7 تغییر خواهد داد. گفته می‌شود نسخه اول با دو شماره مدل SM-L300 و SM-L305 و نسخه بعدی با شماره مدل‌های SM-L310 و SM-L315 عرضه می‌شوند؛ این درحالی است که بالاترین مدل Galaxy Watch 7 با شماره مدل SM-L700 و SM-L705 روانه بازار خواهد شد. گفتنی است که شماره مدل‌هایی که به عدد 5 ختم می‌شوند ممکن است مدل‌هایی با اتصال سلولی و eSIM باشند.

ادعا می‌شود که گلکسی واچ 7 اولین محصول سامسونگ با تراشه 3 نانومتری اگزینوس W940 خواهد بود که به لطف قدرت پردازش بیشتر خود، عملکرد بهتری را برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌ ارمغان می‌آورد. طبق گزارش‌ها، مصرف انرژی آن 50 درصد در مقایسه با گلکسی واچ  6 بیشتر است. این احتمال نیز وجود دارد که این ساعت نسخه جدیدتری از سیستم‌عامل Wear OS 5 مبتنی بر اندروید ۱۴ و One UI Watch را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر اجرا کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: sammobile

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array