به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  پلتفرم 8BitDo که به خاطر دستگاه‌ها و طراحی‌های کنترلرهای بازی نسبتاً عجیب و غریب خود شناخته شده است، به تازگی از آخرین محصول خود تحت عنوان کنترلر 3 حالته 8BitDo Ultimate رونمایی کرد. این دسته به عنوان یک کنترلر کنسول ایکس باکس (Xbox) با مجوز رسمی کار می‌کند و برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی نیز قابل استفاده است.

ویژگی‌های کنترلر جدید 8BitDo

خود این کنترلر شامل ویژگی‌هایی مانند جوی‌استیک‌های جلوه هال (hall effect Joysticks) است که به ادعای 8BitDo در برابر آب مقاوم هستند و دقت و حساسیت بالاتری را برای گیمرها در هنگام انجام بازی مورد علاقه آنها فراهم می‌کند.

گفته می‌شود دکمه‌های ماشه کنترلر از نظر برد و چگالی موتور قابل سفارشی‌سازی هستند، موتورهای رامبل در دسته‌های کنترلر نیز دارای چهار سطح مختلف بوده و می‌تواند با کمک نرم‌افزار ارائه‌شده، کلیه دکمه‌ها را از ابتدا پیکربندی کند.

کنترلر بازی 8BitDo

بزرگترین ویژگی محصول جدید 8BitDo به پشتیبانی آن از دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف بازی مربوط می‌شود. کنترلر جدید 8BitDo با یک اتصال سیمی برای کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S قابل استفاده است. همچنین می‌تواند به عنوان یک کنترلر سیمی برای گیمرهای رایانه‌های شخصی نیز مفید واقع شود.

این دسته از گیمرها می‌توانند برای استفاده از کنترلر بی‌سیم از یک دانگل USB 2.4 گیگاهرتزی نیز استفاده کنند. باتری 1000 میلی آمپری قابل شارژ این کنترلر با یک بار شارژ تا 20 ساعت دوام داشته و شارژ کامل آن حدود چهار ساعت به طول می‌انجامد.

ویژگی قابل توجه دیگر کنترلر جدید 8BitDo قابلیت اتصال بی‌سیم آن به گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از طریق اتصال بلوتوث است. کاربران می‌توانند به سرعت و تنها با فشردن دکمه سوئیچینگ آنبورد دستگاه، بین Xbox، PC و Android جابجا شوند.

کنترلر 3 حالته 8BitDo Ultimate همراه با پایه شارژ مخصوص به خود برای تجربه اشتراک گذاری آسان‌تر ارائه می‌شود. این محصول در حال حاضر در آمازون با قیمت 69.99 دلار در رنگ‌های سیاه و سفید برای پیش‌خرید در دسترس است.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array