به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، چند روز پیش، گزارش شد که برنامه تردز (Threads) در حال آزمایش گزینه جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند به جای نشان دادن پست‌های ترند شده در این پلتفرم، نتایج جستجوی بلادرنگ را بر اساس جدید بودن آنها پیدا کنند. اکنون این برنامه ویژگی جدید دیگری را در دست بررسی دارد که به کاربران امکان می‌دهد پست‌های قدیمی را به صورت خودکار آرشیو کنند.

آدام موسری (Adam Mosseri)، مدیر اینستاگرام، با انتشار یک پست در تردز گفت که گزینه آرشیو خودکار در حال حاضر برای تعداد کمی از کاربران در حال آزمایش است. در مرحله آزمایشی، کاربران می‌توانند پس از مدت زمان معینی، پست‌های کاربران را به صورت دستی بایگانی کنند یا برای این کار گزینه آرشیو خودکار را انتخاب نمایند.

در اسکرین‌شاتی که موسری در این خصوص به اشتراک گذاشت این ویژگی در اپلیکیشن Threads به خوبی قابل مشاهده است. کاربرانی که اکنون گزینه بایگانی خودکار را در اختیار دارند می‌توانند با ضربه زدن بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست و انتخاب گزینه ” Archive now “، پست مورد نظر خود را به صورت دستی بایگانی کنند.

اسکرین شات تردز

موسری خاطرنشان کرد که کاربران می‌توانند هر زمان که مایل باشند پست‌های خود را دوباره به وضعیت public  درآورند. او همچنین گفت که این ویژگی به عنوان یک گزینه پیش فرض به تردز اضافه نخواهد شد.

150 میلیون کاربر فعال تردز

طبق گزارش‌ درآمد سه ماهه اول سال جاری متا که اخیراً مارک زاکربرگ منتشر کرد، اپلیکیشن تردز با افزایش 20 میلیونی از ماه فوریه تاکنون، به رقم 150 میلیون کاربر فعال دست یافته است. این برنامه که در اصل برای رقابت با ایکس راه‌اندازی شده بود، توانست در هفته اول عرضه، بیش از 100 میلیون دانلود را ثبت کند. این روند طی 6 ماه گذشته با سرعت کمتری ادامه داشته و اکنون زاکربرگ مدعی است که این برنامه می‌تواند به اپلیکیشن بعدی متا با میلیاردها کاربر تبدیل شود.

منبع:  neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array