به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اوایل سال جاری، مایکروسافت اعلام کرده بود که به افرادی که هنوز از نسخه کلاسیک دسکتاپ برنامه Teams استفاده می‌کنند، فرصت خواهد داد تا حداقل تا اول جولای 2024 به نسخه جدیدتر این برنامه با عنوان “Teams 2.0” نقل مکان کنند. این هفته، این شرکت اطلاعات دقیق بیشتری در مورد زمان اتمام پشتیبانی از Teams کلاسیک و قطعی کامل دسترسی به این برنامه منتشر کرد.

طبق بیانیه ارسال شده برای کاربران نسخه کلاسیک Teams، پشتیبانی رسمی مایکروسافت از این برنامه در تاریخ 1 جولای 2024 (11 تیر) به پایان خواهد رسید. پس از آن تاریخ، مایکروسافت هیچگونه به‌روزرسانی‌، پچ یا ویژگی جدیدی را برای این نسخه منتشر نخواهد کرد.

Teams مایکروسافت

در حالی که Teams پس از تاریخ مذکور دیگر به‌روزرسانی نمی‌شود، همچنان برای افراد و مشاغلی که به نسخه جدید دسکتاپ Teams منتقل نشده‌اند قابل استفاده خواهد بود. در ادامه بیانیه مایکروسافت آمده است که کلیه کاربران Teams در سیستم عامل‌های فاقد پشتیبانی مانند ویندوزهای 7، 8 و 8.1 و همچنین MacOS Sierra 10.12 ماه آگوست هشداری دریافت خواهند کرد مبنی بر اینکه این برنامه از تاریخ 23 اکتبر 2024 (2 آبان 1403) به طور کلی از دسترس خارج خواهد شد.

کاربران این برنامه در سایر سیستم‌عامل‌های پشتیبانی شده نیز از تاریخ 1 جولای 2025 (10 تیر 1404) به طور کامل دسترسی خود به این برنامه را از دست خواهند داد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array