به گزارش ایران دکونومی، اواخر دی ماه بود که خبر خروج حرکت اول از جمع سهام‌داران جاجیگا منتشر شد و بابک سهرابی با انتشار پستی در اپلیکیشن X این خبر را تایید کرد و گفت که مالکیت جاجیگا، به طور کامل به بنیان‌گذاران این مجموعه منتقل شده است.

حرکت اول از جاجیگا خارج شد

حرکت اول، شرکت سرمایه گذاری همراه اول که یکی از وی‌سی‌های خوش‌نام اکوسیستم استارتاپی است، روز گذشته پستی در لینکدین منتشر کرده و نوشت:

«سرمایه گذاری در حوزه نوآوری جدا از جذابیت‌های مادی، مسیری پر چالش اما سرشار از سرزندگی دارد. کمک به رشد و توسعه کارآفرینی، بهبود کیفیت زندگی کاربران و… می‌تواند از دلایل حال خوب یک سرمایه گذار خطرپذیر در کنار تمامی ریسک‌های پیش روی او باشد. در خصوص جذابیت‌های مادی این مسیر نیز می‌توان به نمودار زیر (مقایسه بازه زمانی سه ساله) اشاره کرد.
و البته که این هم‌مسیریِ جذاب صرفاً با بنیان‌گذاران جسور و توانمند امکان‌پذیر خواهد بود.
امیدواریم اشتراک گذاری تجارب موفق در این حوزه مسیر را برای ورود بازیگران جدید هموار کند.»

حرکت اول با مقایسه بازدهی سرمایه گذاری روی پلتفرم جاجیگا و بازارهای مالی دیگر اعلام کرده است که سرمایه گذاری روی جاجیگا نسبت به سرمایه گذاری روی بیت کوین، بورس، سکه و دلار از بازدهی بیشتری برخوردار بوده است.

شایان ذکر است که حرکت اول بازه زمانی این نمودار را بازه زمانی سه ساله عنوان کرده است، که به زمان ورود این شرکت به جاجیگا یعنی مرداد ماه سال 1399 تا زمان خروج آن در دی ماه سال 1402 مربوط می‌شود، اما در این گزارش به بازه دقیق ماه آن اشاره نشده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array