به گزارش ایران دکونومی، اینوتکس 2024 با حضور بیش از 450 شرکت فناور و نوآور در محل پارک فناوری پردیس و از 18 لغایت 21 اردیبهشت 1403 در حال برگزاری است.

INOTEX تلاش می‌کند علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کرده و از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارت‌آپ‌ها آشنا سازد.

کارشناس نظارت ارزیابی ستاد پارک فناوری پردیس، در روز سوم اینوتکس 2024 با اشاره به روند برگزاری رویداد عنوان کرد: «می‌توان اتفاق خوب اینوتکس 2024 را این موضوع در نظر گرفت که اینوتکس سال جاری محدود به زمان نیست! به این ترتیب که از ساعت 18 به بعد بازدیدکنندگان با مراجعه به «اینونایت» از تجربیات سخنرانان استفاده می‌کنند. اینونایت 2024، ویژه شب‌های اینوتکس و در قالب فضای کمپی و دورهمی‌های غیررسمی در بخش انتهایی پارک در حال برگزاری است.»

شایان ذکر است که اینونایت از سال 1397 به‌عنوان یک بخش از رویداد اینوتکس، ویژه مخاطبان خارجی نمایشگاه اینوتکس و مدیران ارشد از بخش خصوصی و دولتی با هدف شبکه‌سازی و آشنایی مهمانان خارجی با فرهنگ و تمدن ایرانی طراحی و اجرا شد.

این رویداد در واقع یک ضیافت ایرانی است که در دوره‌های گذشته خود در قالب یک شب‌نشینی دوستانه و مفرح، فضایی را برای ارتباط مؤثر افراد با یکدیگر در محل پارک فناوری پردیس فراهم نموده است.

کارشناس نظارت ارزیابی پارک فناوری پردیس با اشاره به بزرگتر شدن فضای برگزاری رویداد، اذعان داشت: «اینوتکس 2024 نسبت به سال گذشته (2023) بزرگتر شده است؛ به این معنا که به لحاظ فضای برگزاری ما شاهد رشد 40 درصدی هستیم.»

ستاد پارک فناوری پردیس همچنین به افزایش تعداد بازدیدکنندگان رویداد اشاره نموده و عنوان نمود: «روز سوم اینوتکس شاهد حضور حداکثری بازدیدکنندگان هستیم. در سال‌های گذشته بیشتر شرکت‌ها حضور داشتند اما در اینوتکس 2024 شاهد حضور حداکثری عموم مردم هستیم. در اینوتکس 2024، گروه‌های مختلف اعم از شرکت، سرمایه‌گذاران، بخش قانونگذاری که بازیگران اصلی تشکیل دهنده اکوسیستم استارتاپی هستند در کنار هم جمع شده و حضور دارند.»

در نهایت ستاد پارک اعلام کرد که پیش بینی می‌شود اینوتکس 2024 میزبان بیش از 100 هزار بازدید کننده از گروه‌های مختلف مردمی و شرکت‌ها باشد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array