به گزارش ایران دکونومی، اینوتکس 2024 با حضور شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها، مخترعان، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد فضای اشتراکی، پارک‌های فناوری، سرمایه گذاران خطرپذیر vc، بروکرهای فناوری، رسانه‌های استارتاپی، مشاوران و منتورها و همچنین ارائه کنندگان خدمات فناورانه در پارک فناوری پردیس تهران در حال برگزاری است.

در این میان معرکه، به عنوان فضایی برای بیان و شنیدن ایده‌های ناب طراحی شده تا استارتاپ ها و شرکت‌ها محصولات خود را در سطح عمومی به مخاطبان معرفی نمایند.

معرکه اینوتکس 2024

الهام زیبایی «دبیر اجرایی معرکه اینوتکس» در حاشیه معرکه روز سوم اظهار داشت که تعداد و تنوع طرح‌های ارائه شده به معرکه 1403 نسبت به سال قبل رشد فزاینده‌ای داشته و تیم‌ها با برنامه‌ریزی و پیچ تک عالی حضور یافتند.

دبیر اجرایی اینوتکس با اشاره به حضور فعال تیم‌های هوش مصنوعی در معرکه اینوتکس، تاکید کرد: حضور و تنوع پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال جاری رشد چشم گیری داشته و برخی از فعالین این حوزه که در سال گذشته (1402) به عنوان ارائه دهنده طرح شرکت کرده بودند در سال جاری آمدند و از تجربه های خود گفتند.

«زیبایی» با اشاره به ارائه 70 تیم تا روز سوم اینوتکس 2024، عنوان کرد که معرکه جایگاه خود را به عنوان استیجی که استارتاپ‌ها می‌توانند کسب و کار خود و یا خدمات خود را معرفی کنند، تثبیت نموده است.

نکته جالب و مهمترین تفاوت معرکه اینوتکس 2024 نسبت به سال گذشته، احتمال بین المللی شدن این رویداد است. در این راستا «احمد عطارزاده» مسئول اجرایی معرکه اظهار داشت: «ما قصد داریم معرکه را به صورت بین‌المللی منتشر کنیم. ترجمه یا زیرنویس ارائه کسب و کارها در معرکه به زبان انگلیسی و عربی و انتشار آنها در رسانه مجله اقتصاد دیجیتال ایران «آیدیا» یکی از اقداماتی است که در سال جاری (1403) برای اولین بار انجام خواهد شد و طبق رایزنی‌ها و ارتباطاتی که تا کنون برقرار شده است، امیدوارم که بتوانیم برای این کسب و کارها، ارزآوری داشته باشیم.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array