به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکروسافت تلاش دارد مشکل رایج ارائه یک درخواست کامل و مناسب برای هوش مصنوعی مولد خود را برطرف کند. در همین راستا، طی ماه‌های آینده ابزار هوش مصنوعی پولی کوپایلت (Copilot) سرویس مایکروسافت 365، به ویژگی تکمیل خودکار متن جدیدی مجهز خواهد شد که مناسب‌ترین پیشنهاد را برای بهبود اعلان‌های این هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

ویژگی‌های جدید Copilot

به لطف این ویژگی، وقتی کاربر شروع به درج درخواست خود نماید، Copilot متنی را پیشنهاد می‌کند تا بتوان آن درخواست را با جزئیات بیشتر تکمیل کرده و نتیجه نهایی درخواست یا سوال مورد نظر تاحدامکان بهبود پیدا کند. برای مثال فرض کنید به عنوان کاربر، عبارت «summarize»  یا “خلاصه کن” را در محل جستجو تایپ می‌کنید، کوپایلت گزینه‌ پیشنهادی “خلاصه کردن 10 ایمیل خوانده‌نشده آخر در صندوق ورودی شما” یا سایر کارهای مرتبط با داده‌های مایکروسافت آفیس را به شما نمایش خواهد داد.

تکمیل خودکار در هوش مصنوعی Copilot برای مایکروسافت 365.
ویژگی تکمیل خودکار در هوش مصنوعی Copilot برای مایکروسافت 365. منبع: Microsoft

در همین حال، مایکروسافت مشغول کار بر روی یک ویژگی جدید دیگر با نام “Elaborate your prompt” در کوپایلت مایکروسافت 365 است. این ویژگی قرار است درخواست‌های متنی را بازنویسی کند. کاربرد این قابلیت احتمالاً زمانی خواهد بود که مثلاً می‌خواهید این ابزار هوش مصنوعی روی یک فایل اقدام خاصی انجام دهد، اما کاملاً مطمئن نیستید که چه سطحی از جزئیات می‌تواند به بهترشدن این درخواست کمک کند.

جارد اسپاتارو، معاون بخش هوش مصنوعی مایکروسافت در یک پست وبلاگی در اینباره می‌گوید: «با قابلیت بازنویسی جدید، Copilot تنها با کلیک روی یک دکمه، یک درخواست ساده را به یک پیام غنی تبدیل می‌کنید.»

شرح جزئیات Copilot برای مایکروسافت 365 .
ویژگی جدید شرح جزئیات Copilot برای مایکروسافت 365 . منبع: Microsoft

افزون بر موارد فوق،  Copilot مایکروسافت 365 به زودی یک رابط چت جدید با نام “Catch Up” ارائه خواهد داد که جلسات آینده و اسناد و سایر اطلاعات مرتبط برای آماده شدن جهت شرکت در یک جلسه را به شما نشان خواهد داد.

مایکروسافت به مشترکین سرویس پولی Copilot مایکروسافت 365 اجازه می‌دهد در Copilot Lab درخواست‌هایی را ایجاد، منتشر و مدیریت کنند که تمرکز آن بر تیم‌های مختلف در مشاغل گوناگون بوده و روند اشتراک‌گذاری پیام‌های مفید برای همکاران را آسان‌تر خواهد کرد.

مایکروسافت خبر اضافه شدن ویژگی‌های جدید Copilot برای مایکروسافت 365 را در کنار آخرین گزارش از شاخص روند کار سالانه خود منتشر کرد که امسال گزارشی مشترک از مایکروسافت و لینکدین در خصوص وضعیت هوش مصنوعی در محل کار است.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array