به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همزمان با معرفی گوشی‌ جدید GT Neo6، ریلمی از یک جفت هدفون بی‌سیم جدید با نام‌های Buds Air6 و Buds Air6 Pro با قابلیت‌های چشمگیر و البته قیمتی مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد.

مشخصات ایربادزهای جدید ریلمی

هدفون بادز ایر 6 (Buds Air6) با درایورهای 12.4 میلی‌متری، از قابلیت پخش صدای با کیفیت (Hi-Res) برخوردار بوده و از کدک صوتی LHDC و سیستم حذف فعال نویز (ANC)  پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌ها با استاندارد IP55 عرضه می‌شوند و ریلمی (Realme) ادعا می‌کند که با یک بار شارژ در حالت ANC روشن، می‌توانند تا 6 ساعت پاسخگو باشد در حالی که با کیس شارژ، کل زمان پخش تا حدود 40 ساعت افزایش می‌یابد. گفتنی است که شارژ سریع با کیس ایربادز در مدت زمان کوتاه 10 دقیقه، هدفون را برای هفت ساعت پخش مداوم موسیقی آماده می‌کند.

ایربادزهای ریلمی

دومین مدل ارائه شده تحت عنوان بادز ایر 6 پرو (Buds Air6 Pro)، با ووفرهای 11 میلی‌متری و توییترهای 6 میلی‌متری درست مانند مدل قبلی خود، از درایوی دوگانه برخوردار است و از کدک LDAC با نرخ بیت بالا نیز پشتیبانی می‌کند. هر دو محصول جدید ریلمی قابلیت حذف نویز پیشرفته را دارا هستند و به قابلیت پخش صدای سه بعدی فضایی مجهز شده‌اند. زمان پخش Buds Air6 Pro با یک بار شارژ 7.5 ساعت ارزیابی شده است در حالی که کیس شارژ، این بازه زمانی را تا 40 ساعت افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که هدفون ریلمی مدل Buds Air6 در رنگ‌های سبز و نارنجی و با قیمت 269 یوان (37 دلار) و مدل Buds Ai6 Pro در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری و با قیمت 469 یوان (65 دلار) است روانه بازار شده‌اند.

منبع: gsmarena

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array