به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شبکه اجتماعی تردز (Threads) متعلق به شرکت متا، ویژگی جدیدی برای نمایش کل تعداد بازدید پست‌ها به این پلتفرم اضافه کرده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد که این رسانه اجتماعی اکنون علاوه بر لایک‌ها، کامنت‌ها و بازنشرها، “آمار کل بازدید پست‌های شما را نیز نشان می‌دهد. این ویژگی برای همه کاربران اعم از اینفلوئنسرها، کسب‌وکارها و کاربران عادی، گزینه‌ای کارآمد جهت ارزیابی عملکرد عمل می‌کند.

موسری در توضیح این اقدام گفت:

«این مهم است که مردم بفهمند پست‌های آنها در تردز چه عملکردی دارند، به همین جهت، با ضربه زدن به هر نقطه از یک پست امکان نمایش تعداد کل بازدیدهای آن را فراهم کرده‌ایم. ما هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. فکر می‌کنم این اولین قدم برای ارائه داده‌هایی است که سازندگان درخواست کرده‌اند.»

بازدید پست ها در تردز

طبق اطلاعات منتشرشده، شمارنده بازدید پست‌ها در بالای هر پست در تردز ظاهر می‌شود. این عدد نشان‌دهنده تعداد دفعاتی است که پست مورد نظر در تردز دیده شده است. گفته می‌شود که احتمالاً مدتی طول خواهد کشید که همه‌ کاربران قابلیت مشاهده‌ تعداد بازدید پست‌ها را دریافت کنند.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مارک زاکربرگ در گزارش عملکرد متا در سه ماهه اول سال 2024، پلتفرم تردز (Threads) یک رسانه اجتماعی رو به رشد با بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه است. این شبکه مشتق شده از اینستاگرام طی هفته‌های اخیر، علاوه بر قابلیت بازدید پست‌ها، چندین ویژگی جدید از جمله توانایی فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز و محدود کردن افرادی که می‌توانند پست‌های شما را نقل قول کنند، به این پلتفرم اضافه کرده است.

تردز در زمان راه‌اندازی هیچ برنامه‌ای برای معرفی قابلیت پیام‌رسانی مستقیم نداشت، اما طبق گزارش‌ها، اکنون این ویژگی را در دستور کار خود قرار داده است. علاوه بر این، متا برای بهبود ارسال متقابل پست‌ها بین دو پلتفرم Threads و Instagram تلاش می‌کند. کاربران در به‌روزرسانی آینده در تنظیمات اینستاگرام یک گزینه جابجایی جدید دریافت می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد پست‌های تصویری را از اینستاگرام به تردز منتقل کرده و در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array