به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بعد از خبر لیست شدن نات کوین در دو صرافی بای بیت (ByBit) و اوکی ایکس (OKX) حالا بایننس از لیست شدن این توکن در پلتفرم لانچ پول این صرافی خبر داده است.

بایننس ضمن ابراز اشتیاق و هیجان برای لیست شدن نات کوین به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه لانچ پول، از این توکن به عنوان یک رمزارز جامعه‌محور یاد کرده که کاربران از طریق وب۳ (Web3) ماینینگ را با Tap-to-Earn انجام می‌دهند. پیش‌بینی می‌شود که صفحه وب 24 ساعت قبل از شروع لانچ پول (Launchpool) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بنابر اعلام بایننس، معاملات نات کوین در تاریخ 16 می 2024 (27 اردیبهشت 1403) ساعت 12:00 به وقت UTC (ساعت 15:30به وقت ایران) آغاز خواهد شد. این صرافی به کاربران تاکید کرده که هرگونه ادعا مبنی بر ارائه توکن نات کوین (Notcoin) برای فروش، قبل از جدول زمانی اعلام شده، تبلیغات کلاهبرداری است.

کاربران می‌توانند رمزارزهای BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه استیک کنند تا توکن‌های NOT را طی سه روز به‌دست آورند. سرویس فارمینگ از تاریخ 13 می 2024 ساعت 00:00 شروع به کار خواهد کرد.

شایان ذکر است که بایننس توکن نات کوین (NOT) را در تاریخ 16 می 2024 (27 اردیبهشت 1403) در ساعت 12:00 به وقت UTC (ساعت 15:30 به وقت ایران) به لیست خود اضافه می‌کند و معاملات با جفت ارزهای NOT/BTC، NOT/USDT، NOT/BNB، NOT/FDUSD و NOT/TRY در دسترس خواهد بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Binance

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array