به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، متا در حال آماده‌سازی قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را از اینستاگرام در حساب تردز خود ارسال کنید. این ویژگی که در سطح جهانی در حال آزمایش است، به عنوان یک “تجربه انتخابی” در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در هر زمانی که مایل باشید، آن را غیرفعال کنید. با فعال کردن این گزینه، همه‌ پست‌های جدید حاوی تصویر شما به‌صورت خودکار در تردز نیز منتشر خواهند شد.

برخی از کاربران اسکرین شات‌هایی از گزینه جابجایی ارسال میان این دو پلتفرم به نام «Share To Threads» در اپلیکیشن اینستاگرام در سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده‌اند.

عملکرد ویژگی جدید تردز چگونه است؟

متا در بیانیه رسمی خود اظهار داشته است که وقتی کاربران تصاویری را از اینستاگرام به تردز (Threads) ارسال می‌کنند، کپشن آنها به متن پست در این شبکه و هشتگ‌ها به متن ساده تبدیل می‌شود. احتمالاً این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که تردز برخلاف اینستاگرام و سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی از چندین هشتگ پشتیبانی نمی‌کند.

تردز و اینستاگرام

محدودیتی که با این ویژگی همراه است این است که در حال حاضر فقط امکان به‌اشتراک گذاشتن تصاویر از اینستاگرام در این شبکه اجتماعی فراهم شده است و فعلاً نمی‌توان ریلزها را به این روش منتشر کرد. با این وجود، این گزینه جابجایی به لیست ویژگی‌های جدیدی مثل آرشیو خودکار پست‌های قدیمی، نتایج جستجوی بلادرنگ و موارد دیگری افزوده می‌شود که تردز به تازگی امتحان کرده است.

شبکه اجتماعی Threads در جولای سال گذشته راه‌اندازی شد و از آن زمان، ترفندهای مختلفی را برای پیشی‌گرفتن از رقیب اصلی خود یعنی ایکس (X) و همچنین برای افزایش محبوبیت خود میان کاربران آزمایش کرده است که از آن جمله می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری محتوا ازطریق فیسبوک در تردز و نمایش مستقیم پست‌های تردز در فیسبوک و اینستاگرام اشاره کرد. متا حتی به کاربران خود اجازه داد تا با استفاده از حساب اینستاگرام خود در این شبکه ثبت نام کنند. این پلتفرم با درنظر گرفتن جوایز چندهزار دلاری برای تولیدکنندگان محتوا، سعی دارد آنها را تشویق کند فعالیت خود دراین شبکه را افزایش دهند.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array