به گزارش ایران دکونومی، مارکت وی کنفرانس تخصصی تحقیقـات بازاریابی اسـت که هـر سـاله بـا شـیوه‌ای نوآورانه و دانـش محـور و بـا حضـور مدیــران ارشــد شــرکت‌ها و ســازمان‌های مختلــف برگزار می‌شــود. Market Way راهـکاری عملـی و علمـی بـرای تبـادل نظـر را در فرآینـدی ارائه می‌دهد کـه بـه توسـعه کسـب و کارهـا کمـک کـرده و آنهـا را با جدیدترین تجربیات تحقیقات بازاریابی آشنا می‌کند.

ازسـوی دیگـر، فعـالان صنعـت تحقیقـات بازاریابـی در MarketWay به درک دقیقتـری از نیازهای جدیـد بـازار خواهند رسید. در Market Way ایده‌هـای نـو، تجربیـات نـو، دسـتاوردها و تاثیـرات تحقیقـات بازاریابـی معرفـی و به اشـتراک گذاشـته می‌شـوند.

این رویداد توسـط “شـورای برگـزاری کنفرانـس تحقیقـات بازاریابـی مارکـت وی” کـه بـا همفکری و مشـارکت تعدادی از شـرکت‌های فعـال در صنعـت تحقیقـات بازاریابـی تاسـیس شـده اسـت، برگـزار شد. انگیـزه ایـن شـورا، بـاور بـه ایـن اصـل اسـت کـه اعتـای صنعـت تحقیقـات بازاریابـی و گسـترش فرهنـگ تصمیـم‌گیـری داده محـور در شـرکت‌ها و سـازمان‌ها، فقـط و فقـط در گـروی حرکـت جمعـی فعـالان ایـن صنعـت اسـت.

در این کنفرانس که با محوریت تازه‌های صنعت تحقیقات بازار بود، ۸ سخنرانی توسط مدیران شرکت‌های تحقیقات بازار ایراد شده و حضار در فرصت ۴۵ دقیقه‌ای در نظر گرفته شده به تبادل نظر و شبکه‌سازی پرداختند.

سخنرانی‌های کنفرانس که به سبک تد و حداکثر در زمان ۱۵ دقیقه بودند، به جدیدترین متدهای تحقیقات بازاریابی، کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی، نظرسنجی آنلاین، نقش بازرسی در تحقیقات بازاریابی و بررسی اکوسیستم تحقیقات بازار در ایران پرداختند. مهدی نجاری، علیرضا حاتمی‌فر، بابک اسماعیلیان، سجاد نوری‌زاد، یوسف باقریان، هادی ورقایی، سوده حبیبی و رزا مجتهدزاده از جمله سخنرانان این برنامه بودند که به مسائلی همچون هوش مصنوعی، اکوسیستم تحقیقات بازاریابی، پرسشنامه، تجربه کاربری، انگیزه‌های انسانی و بازرسی در تحقیقات بازاریابی پرداختند.

با توجه به استقبال گسترده فعالان صنعت از این کنفرانس، برگزارکنندگان مارکت‌وی اعلام نمودند که به زودی کنفرانس مارکت‌وی ۲ با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array