به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، موجودی توکن‌های په په قورباغه (PEPE) در صرافی‌ها در عرض یک روز با کاهش قابل توجهی روبرو شد، که می‌تواند نشانه‌ای از امید به افزایش دوباره قیمت در میان هولدرهای این دارایی دیجیتال باشد. این پیش‌بینی با افزایش میانگین سن کوین‌ها، نبود فشار فروش و آغاز مرحله انباشت قابل توجیه است.

اگرچه خطوط میانگین متحرک نمایی EMA یک روند صعودی قوی را نشان نمی‌دهند، اما از یک مرحله تحکیم بالقوه حکایت دارند که زمینه را برای افزایش احتمالی قیمت فراهم می‌کند. علیرغم افزایش 442.77 درصدی قیمت این میم کوین جنجالی در سال جاری، PEPE نتوانسته است از آستانه 0.0000080 دلار عبور کرده و سطوح بالاتر از این مقاومت را حفظ کند.

در زمان نگارش این مطلب، په په (PEPE) با خروج از مرحله رنج در نمودار روزانه، کمتر از یک درصد کاهش را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و با قیمت 0.000007795 دلار ترید می‌شود.

نمودار روزانه په په PEPE

عرضه PEPE در صرافی‌ها سیگنال مهمی ارسال می‌کند

در روزهای بین 25 تا 26 مارس (6 و 7 فروردین)، موجودی په په  (PEPE) در صرافی‌ها با کاهشی قابل توجهی از 180.7 تریلیون به 178.7 تریلیون کاهش یافت. چنین کاهش قابل توجهی می‌تواند با تغییر روند عرضه و تقاضا، تأثیری مهم بر قیمت یک دارایی داشته باشد.

پیش از این دیده بودیم که کاهشی مشابه در نرخ عرضه این توکن، بلافاصله با افزایش قابل توجه قیمت، از 0.000008 دلار به 0.0000106 دلار در یک روز همراه شد. این الگو نشان می‌دهد که کاهش اخیر عرضه این دارایی می‌تواند نشانه‌ای برای افزایش قیمت آن باشد.

موجودی په په در صرافی ها

میانگین سن کوین په په (PEPE) نشان دهنده روند انباشت است

از ابتدای ماه مارس، میانگین سنی کوین‌های PEPE در یک مسیر صعودی ثابت بوده است. میانگین سن کوین، میانگین سنی تمام کوین‌ها در یک شبکه را اندازه‌گیری می‌کند که از آخرین باری که کوین‌ها منتقل شده‌اند محاسبه می‌گردد.

این معیار به عنوان شاخصی از رفتار سرمایه‌گذاران عمل می‌کند. متوسط رو به رشد سن کوین نشان می‌دهد که هولدرها به طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند به جای فروش، دارایی خود را نگه دارند و این به‌نوبه‌خود نشان‌دهنده آغاز دوره انباشت است. این روند به طور کلی به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود، زیرا حاکی از وجود احساسات قوی در بین سرمایه‌گذاران و کاهش بالقوه فشار فروش است که می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود.

میانگین سن کوین په په (PEPE) طی سه روز گذشته ثباتی نسبی نشان داده است و به این نکته اشاره دارد که احتمالاً PEPE به مرحله تحکیم وارد شده است. دوره‌های تحکیم اغلب قبل از حرکت‌های مهم بازار پیش می‌آیند، زیرا قبل از ظهور یک روند جدید، برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا را منعکس می‌کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array