به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  شبکه بلاکچین مانترا (MANTRA) اولین بلاکچین لایه یک از پروتکل‌های مبتنی بر دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است که برای مؤسسات، سرمایه‌گذاران نهادی و توسعه‌دهندگان ساخته شده است. مانترا (MANTRA) که این روزها جز دارایی‌های ترند بازار است، اخیراً 11 میلیون دلار برای ایجاد یک شبکه دارایی واقعی در جهان (RWA) جمع‌آوری کرده است. حامیان مرحله اولیه این دور جمع‌آوری سرمایه عبارتند از بلک پاین، هکس تراست (Hex Trust)، ویرچوزون (Virtuzone)، تری پوینت کپیتال (Three Point Capital)، فاس کپیتال (Fuse Capital) توکن بی کپیتال (Token Bay Capital)، مپل‌بلاک (Mapleblock)، کلدان (Caladan)، گیم‌فای ونچرز (GameFi Ventures) ،280 Capital و فورت سکیوریتیز (Forte Securities).

به علاوه، این پروتکل از تخصیص 50 میلیون توکن OM به کاربران خود خبر داده است. در حالی که این ایردراپ در ابتدا فقط به شایعه و گمانه‌زنی در فضای کریپتو محدود شده بود، تیم MANTRA اخیراً این ایردراپ را تایید کرده است. به دلیل گسترش روزافزون محبوبیت این پروتکل میان کاربران بر آن شدیم تا شما را با شیوه مشارکت در این طرح ایردراپ آشنا کنیم.

ایردراپ مانترا نتورک

راهنمای گام به گام شرکت در ایردراپ تاییدشده مانترا (MANTRA):

  • به صفحه رسمی ایردراپ Galxe وارد شوید.
  • با استفاده از ایمیل، آدرس کیف پول، حساب‌های کاربری خود در ایکس (X) و یا دیسکورد (Discord) در این پلتفرم ثبت نام نمایید.
  • در نهایت پس از ورود موفقیت‌آمیز به صفحه رسمی  Galxe، با مجموعه‌ای از وظایف و تسک‌ها روبرو می‌شوید که برای واجد شرایط بودن جهت شرکت در این ایردراپ باید آنها را تکمیل کنید.

مانترا در بیانیه رسمی خود تایید کرده است که قصد دارد چندین تسک درون زنجیره‌ای و برون زنجیره‌ای مانند ایجاد کیف پول MANTRA، جمع‌آوری توکن‌ها از فاست‌ها و تکمیل یک سوآپ و چند مورد دیگر را نیز به این مجموعه اضافه کند.

گفتنی است که جزئیات این ایردراپ پس از رونمایی از شبکه آزمایشی این پروتکل با نام Hongbai در تاریخ 10 آوریل (22 فروردین) اعلام شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: airdrops

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array