در گفتگویی اختصاصی در خدمت جناب آقای مهدی بهفرراد، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی مدریک بودیم و این فرصت پیش آمد تا درباره موضوعات روز بازی‌سازارن و نگاه حکمرانی بر اقتصاد بازی ایران با جزئیات گفتگو کنیم. بهفرراد از افت 75 درصدی درآمد استودیوی بازی‌سازی خود گفت و در ادامه امکان اجرایی نشدن جایگزین برای گوگل پلی را بررسی کردیم. وی گام‌های آغازین برای شکل‌دهی اقتصاد بازی و سرگرمی در کشور را اینگونه ترسیم کرد و به ایران دکونومی گفت:

هر پدیده‌ای را اول باید تصمیم بگیریم که چگونه با آن رفتار کنیم، اگر ما پدیده‌ای را مهم، پول ساز، ارز آور و درنتیجه تاثیرگذار بدانیم، تازه تصمیم می‌گیریم که در قبال این موضوع سیاست‌های تقویت کننده اعمال کنیم. سیاست تقویت کننده یعنی این بخش، صنعت یا … چرا جدی بگیریم، این جدی گرفتن، یک سری کار به همراه خودش می‌آورد. پای کار آوردن دستگاه‌های فعال دولتی، اختصاص صندلی تصمیم‌سازی از همین کار‌‎های بعد جدی گرفته شدن است.

در ادامه مطلب می‌توانید نسخه کامل مصاحبه با مهدی بهفرراد را تماشا کنید.

محمد مهدی بهفرراد

محمد مهدی بهفرراد مدیرعامل استودیوی بازی سازی مدریک

بیش از 10 سال تجربه مدیریت و راهبری کسب و کار در صنعت بازی

سرفصل‌های گفتگو با محمد مهدی بهفرراد

  • آغاز مصاحبه با مهدی بهفرراد، مدیر استودیو مدریک
  • فیلترینگ گوگل پلی
  • آیا پلتفرم‌های داخلی می‌توانند جایگزین گوگل پلی شوند
  • مخالفت کافه بازی با فیلترینگ گوگل پلی
  • آمارهای مالی بازی‌سازان بعد از فیلترینگ گوگل پلی
  • آیا ما راه چین را می‌رویم
  • نهاد متولی گیم در ایران کیست؟
  • پیش نیاز توجه به صنعت گیم چیست؟
  • آخرین اخبار استودیو مدریک
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array