این مسابقات که به عنوان اولین میجر کانتر استرایک 2 (Counter Strike 2 Major) در تاریخ ثبت خواهد شد، بین 17 تا 31 مارس 2024 در شهر کپنهاگ دانمارک برگزار می‌شود.

روابط عمومی شرکت PGL که بزرگترین مجموعه برگزار کننده رویدادهای حضوری گیمینگ دنیاست، در ابتدای سال میلادی 2023 اعلام کرد:

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که میزبان یکی از پررونق‌ترین فرنچایزهای ورزش‌های الکترونیکی در تمام دوران: Counter-Strike هستیم. ما آماده‌ایم تا اولین Counter-Strike Major را به دانمارک بیاوریم؛ کشوری که ریشه‌های عمیقی در تاریخ بازی دارد.  

طرفداران کانتر استرایک 2 از سراسر جهان، در سالن رویال آرنا

رویال آرنا یکی از مدرن‌ترین و معتبرترین سالن‌های سرپوشیده جهان است که پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال تمامی گیمرهایی قرار خواهند گرفت که برای مشاهده جذاب‌ترین مسابقات کانتر استرایک 2 دور هم جمع می‌‎شوند. همه طرفداران می‌دانند که نبرد بین بهترین تیم‌ها و بازیکنان جهان برای کسب عظمت و اعتبار در ورزش‌های الکترونیک است.

PGL سابقه میزبانی رویدادهای ورزشی الکترونیکی موفق بسیار بزرگی را دارد. مسابقات “PGL Major استکهلم” در سال 2021 پربیننده‌ترین تورنمنت کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو در تمام دوران بود. همچنین اخیراً رویداد PGL CS:GO Major Antwerp 2022، بزرگترین رویداد ورزش‌های داخلی سرپوشیده بود که بیش از 20000 طرفدار را به صورت حضوری به این سالن جذب کرد. با تخصص و اشتیاق ما به ورزش‌های الکترونیکی، نمی‌توانید چیزی کمتر از یک نمایش حماسی در PGL CS2 Major Copenhagen 2024 انتظار داشته باشید.

رفتن به مرحله بعدی، خودش یکی از بهترین بازی‌های دنیاست و ما نمی‌توانیم از میزبانی احتمالاً مهم‌ترین Major از فرنچایزکانتر استرایک 2 خوشحال نباشیم. دانمارک میراثی غنی از ورزش‌های الکترونیکی دارد و ما هیجان‌زده هستیم که بهترین تیم‌های Counter Strike جهان را به کپنهاگ می‌آوریم تا برای باارزش‌ترین مقام در این بازی، رقابت کنند. جاه‌طلبی ما برای شکستن رکوردهای بیشتر تماشاگر تمام دوران این بازی را در PGL CS2 Major Copenhagen 2024 بپذیرید.

Silviu Stroie ، مدیرعامل PGL

جوایز و تعداد تیم‌‎ها

مسابقات PGL CS2 Major Copenhagen 2024 میزبان 24 تیم برتر جهان در کانتر استرایک 2 خواهد بود. جایزه بزرگ 1,250,000 دلاری، رقابت بزرگی به وجود خواهد آورد و تیم‌ها برای بهترین بودن مبارزه می‌کنند. این رویداد قرار است اولین Counter-Strike Major باشد که در دانمارک، کشوری با سابقه طولانی و پرافتخار در ورزش‌های الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرصت تماشای این مسابقات کانتر استرایک را از دست ندهید؛ زیرا می‌توانید شاهد بالاترین سطح رقابت بهترین بازیکنان Counter-Strike جهان باشید. همزمان با شما، میلیون‌ها هوادار از سراسر جهان آنها را تشویق خواهند کرد. امکان خرید بلیط‌های حضوری به زودی در دسترس خواهد بود؛ بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌ها باشید و PGL را در رسانه‌های اجتماعی برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات دنبال کنید. برای تجربه هیجان متفات در PGL CS2 Major Copenhagen 2024 آماده شوید!

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array