به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، افشاگر مشهور موکول شارما (Mukul Sharma) با انتشار تصاویری از جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ با نام Samsung Galaxy M55 5G مدعی شده است که این گوشی به زودی در هند عرضه خواهد شد. طراحی این گوشی شباهت‌های زیادی به مدل گلکسی A55 5G دارد ولی به لحاظ مشخصات فنی متفاوت است.

مشخصات کلی سامسونگ Galaxy M55

بر اساس تصاویر منتشر شده در وبسایت‌های مختلف، محصول جدید سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (FHD+) خواهد بود. در قسمت بالایی نمایشگر، حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده و سیستم عامل پیش‌فرض آن، اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 خواهد بود.

دوربین سه گانه پشت اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال، در سه شکاف دایره‌ای مجزا قرار گرفته است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالا دیده می‌شود و فلاش LED آن بین دو اسلات اول قرار دارد.

سامسونگ Galaxy M55

این گوشی به چیپ‌ست اسنپدراگون 7 نسل 1 (Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1) با پردازنده گرافیکی Adreno 644 و حداقل رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. سامسونگ Galaxy M55 احتمالاً با باتری استاندارد 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود. به علاوه اینکه گواهینامه TUV SUD گوشی حاکی از پشتیبانی آن از شارژ سریع سیمی 45 واتی است.

قابلیت اتصال بلوتوث 5.2 همراه با وای‌فای 6، 5G، 4G LTE و NFC و ضخامت 7.8 میلی متری به علاوه بهره‌گیری از استاندارد IP67‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از دیگر مشخصه‌های متمایز این گوشی هستند.

سامسونگ Galaxy M55

انتظار می رود این گوشی به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی M54 5G وارد بازار شود که اسفند ماه سال گذشته معرفی شده بود. علیرغم اینکه این گوشی اکنون با قیمت 540 دلار در برزیل رونمایی شده است، سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول در سایر کشورها را اعلام نکرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: 91mobiles

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array