به گزارش ایران دکونومی، جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در زمان حاضر هیچ فردی در صف انتظار برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت قرار ندارد و هر فردی اقدام به ثبت درخواست صدور کارت سوخت می‌کند، 48 ساعت بعد، اطلاعات وی برای صدور کارت سوخت ارسال می‌شود.

سالاری‌نسب در خصوص سامانه برخط ثبت درخواست کارت سوخت گفت: این سامانه حداکثر تا 2 ماه دیگر برای استفاده عموم مردم راه‌اندازی خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت.

صدور کارت سوخت با استفاده از این سامانه چند روز طول می‌کشد؟

با استفاده از سامانه برخط ثبت درخواست کارت سوخت، مدت زمان صدور کارت از یک ماه به ۱۰ روز می‌رسد.

هزینه صدور کارت سوخت در این سامانه چقدر است؟

استفاده از این سامانه هیچ هزینه اضافه‌ای برای مردم ندارد و میزان هزینه، همان است که اکنون از مردم دریافت می‌شود، یعنی به ازای صدور هر کارت، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از متقاضی به صورت آنلاین دریافت می‌شود.

با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس10+ برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت وجود ندارد.و مردم می‌توانند درخواست خود را آنلاین ثبت و پیگیری کنند؛ اما همچنان دفاتر پلیس10+ نیز اقدام به ثبت درخواست خواهند کرد و مردم این امکان را خواهند داشت که به‌صورت آنلاین یا حضوری، درخواست‌های خود را ثبت کنند.

او نیز همچنین افزود، در حال حاضر هیچ فردی در صف انتظار برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت قرار ندارد و هر فردی اقدام به ثبت درخواست صدور کارت سوخت می‌کند، 48 ساعت بعد، اطلاعات وی برای صدور کارت سوخت ارسال می‌شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array