به گزارش ایران دکونومی، در دومین روز از سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، شاهد برگزاری پنل «دیجیتال مارکتینگ و حقوق مصرف‌کننده» در رویداد فروم حکمرانی بودیم.

در این پنل که با تسهیل‌گری «محمدحسین صیادی‌نژاد» مدیر شبکه‌های اجتماعی راه‌کار و با حضور «احمد عطارزاده» معاون بازاریابی و برندینگ تپسل برپا شد، «عطارزاده» بیان کرد: «حدود چهل سال پیش در حوزه تبلیغ آفلاین دستورالعملی منتشر شده که هنوز هم مورد استفاده است؛ ولی در زمینه دیجیتال هنوز دستورالعمل مکتوبی نداریم و پیش می‌آید رگولاتور برای مسائل موردی ورود می‌کند و در پی آن مسئله خاص، تمام فعالان این حوزه را می‌زند.»

معاون بازاریابی و برندینگ تپسل ضمن اشاره به فعالیت کوروش کمپانی در شبکه‌های اجتماعی، ادامه داد: «کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورک‌ها نداشت؛ البته حتی اگر به سراغ ما هم می‌آمد، موفق نمی‌شد، چون ما نسبت به چنین مواردی و همچنین حوزه‌های مالی، بیمه‌ای و… حساس هستیم و استانداردهایی را در نظر می‌گیریم. آینده‌فروشی و رؤیافروشی نیز از دیگر مواردی هستند که نسبت به آنها حساسیم. به هر قیمتی پول درآوردن جزو دستورالعمل‌های ما نیست و در تپسل نسبت به خدماتی که در حوزه تبلیغات می‌دهیم، مسئولیم»

احمد عطارزاده» معاون بازاریابی و برندینگ تپسل
احمد عطارزاده، معاون بازاریابی و برندینگ تپسل
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array