به گزارش ایران دکونومی، در چند روز گذشته پست‌هایی در شبکه اجتماعی X درخصوص ضرب شدن توکن‌های نات کوین (Notcoin) و رسمی شدن راه‌اندازی آن منتشر شد که به شایعاتی که در خصوص این توکن بازی تلگرامی در این مدت شنیده می‌شد، پایان می‌داد.

پست‌های منتشر شده حاکی از آن بود که ضرب توکن‌های نات کوین آغاز شده و وب سایت TONScan که وضعیت بلاکچین TON را نشان می‌داد، سندی بود که این ادعا را اثبات می‌کرد.

از دیگر نشانه‌ها، باز شدن صفحه Deposit یا واریز نات کوین در صرافی ByBit بود که البته در زمان انتشار پست‌های مذکور، این صفحه هنوز کار نمی‌کرد.

و آخرین موردی که هواداران نات کوین از آن حرف می‌زدند، انتقال ۲۳ میلیارد نات کوین (Not) به صرافی OKX بود.

امروز صبح کانال رسمی نات کوین با پیام «It is time, frens» که از فرا رسیدن روز موعود خبر می‌داد، کاربران را چشم انتظار خبرهای اصلی و رسمی نگه داشت.

بالاخره تیم نات کوین با انتشار عکسی در کانال تلگرامی و در ادامه پیام قبلی (که البته کمی بعد این عکس حذف و عکسی دیگری جایگزین شد) به انتظارها پایان داد.

عکس حذف شده از کانال نات کوین

همچنین تیم نات کوین پست دیگری منتشر و اعلام کرد که توکن نات کوین در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۲۴ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران به صرافی OKX اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند تا سقف ارزش ۴۰۰۰ تون کوین، رمزارز نات کوین را استیک کنند.

شایان ذکر است که از تاریخ ۱۶ مه ۲۰۲۴ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معامله نات کوین در این صرافی (OKX) و صرافی بای بیت (ByBit) آغاز می‌شود.

نات کوین در صرافی OKX

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array