به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت خودروسازی فورد (NYSE:F) در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی جدید شاسی‌بلند (SUV) در کارخانه خود در والنسیای اسپانیا است.

این خودروساز آمریکایی گفت: ما بازارهای اروپایی را فرصتی برای ارتقای عرضه محصولات فعلی خود زیر نظر داریم. با توجه به تغییراتی که در صنعت می‌بینیم، معتقدیم فرصتی برای ورود یک خودروی SUV کاملاً جدید به چرخه اروپا وجود دارد که در والنسیا تولید خواهد شد.

این گروه، تولید خودروی جدید خود را منوط به تصمیم رسمی دانست. این خبر اولین بار توسط روزنامه اسپانیایی سینکو دیاس (Cinco Dias) گزارش داده شد. بر اساس این گزارش، فورد در حال بررسی تولید یک خودروی سواری جدید در کارخانه Almufasses در والنسیا است.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، این تصمیم را یک خبر مثبت برای والنسیا و کارگران فورد اسپانیا خواند. او در پستی در پلتفرم X نوشت: “خبر عالی برای والنسیا، اسپانیا و کارگران فورد این کشور. تصمیم این شرکت برای تولید خودروهای الکتریکی، باعث می‌شود که چشم‌انداز کارخانه Almufasses برای سال‌های آینده روشن باشد و بقای این کارخانه را تضمین می‌کند.”

این کارخانه در شرق اسپانیا با 4800 نیروی کار، در سال‌های اخیر، همزمان با کاهش تولید مدل‌های دیگر خود، تولید کراس اُور کوگا را شروع کرد.

اتحادیه کارگران عمومی (UGT) روز پنجشنبه به سینکو دیاس گفت: کارخانه Almussafes با تولید خودروی جدید، حجم کار کافی را حفظ خواهد کرد.

منبع: Investing

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array