صنعت نمایشگاهی در جهان امروز نقش به سزایی در معرفی کالاها محصولات فرهنگی و اقتصادی کشورهای مختلف ابفا می‌کند . سیزدهمین نمایشگاه سنگ‌های ساختمانی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه (IRSE 2023) در نمایشگاه شهر آفتاب با مشارکت 110 شرکت فعال در حوزه سنگ و حضور کشورهایی مانند چین، یونان، هند و غیره برگزار شد. در این نمایشگاه زمینه‌ای برای معرفی مشاغل جدید و فضای اختصاصی برای استارتاپ‌ها فراهم شد.

تیزر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ‌های ساختمانی

 

به گزارش ایران دکونومی، سیزدهمین نمایشگاه سنگ‌های ساختمانی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه (IRSE 2023) از تاریخ 8 خرداد تا 12 خرداد 1402 برگزار شد.

در ادامه گفتگوهای اختصاصی رسانه ایران دکونومی با فعالین این حوزه را دنبال کنید:

گفتگو با داوود متولی در حاشیه IRSE 2023

گفتگو با داوود متولی، رئیس هیئت مدیره بنتا در حاشیه IRSE 2023

داوود متولی در خصوص آینده‌ی فناورانه‌ی صنعت معدن گفت: در صنعت سنتی ممکنه ما گارد داشته باشیم نسبت به نوآوری و فناوری. آیا غیر از این است که وقتی میخواهند تولید بالاتر برود دستگاه‌های بروزتر میاورند؟ آن دستگاه از کجا می‌آید؟ آیا فناوری و نوآوری ندارد؟

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با راحله میلادی، مدیرعامل بنتا

راحله میلادی درمورد الزام ورود نوآوری در صنعت معدن گفت: نوآوری را اگر به معنایی که در اکوسیستم استارتاپی خودمان تعریف می‌کنیم به اون شکل خیلی وارد این صنعت نشده، هنوز سنتی کار می‌کنند.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با محمد مطیعی، مدیرعامل شرکت روشان روز

محمد مطیعی با حضور در نمایشگاه IRSE 2023 در خصوص فضای اختصاصی برای استارتاپ‌ها در نمایشگاه گفت: یکی از اهداف شرکت روشان روز در صنعت سنگ، رشد صنعت است. ما درمورد شرکت‌های نوآور خیلی فکر کردیم و خیلی دوست داشتیم این اتفاق بیفتد.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با حسین جعفریان، رئیس هیات مدیره روشان روز

حسین جعفریان درمورد استفاده از فناوری روز دنیا گفت: در صنعت سنگ در بخش معدنی، در قسمت نرم بازرگانی صنعت سنگ با بازرگانی مواد غذایی خیلی فرقی نمی‌کند. اگر تکنولوژی و فناوری در زمینه‌های مختلف وجود دارد، اینجا هم وجود دارد.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با امید سعادت، مدیر فنی شرکت زمرد صنعت آسیا

امید سعادت درمورد فاصله تکنولوژی ایران در صنعت سنگ با دنیا گفت: در این چندسالی که ما داریم فعالیت می‌کنیم این فاصله، فاصله‌ی زیادی است. در بحث تکنولوژی یک مقداری باهاش غریبه هستند چون ترجیح می‌دهند به صورت سنتی فعالیت بکنند.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با دکتر حاج سید جوادی از هلدینگ پدرینی

دکتر حاج سید جوادی نیز در نمایشگاه IRSE 2023 حضور داشتند و در خصوص فاصله تکنولوژی و فناوری ایران در صنعت معدن با دنیا گفت: از لحاظ تکنولوژی فرآوری سنگ خیلی متفاوت نیستیم ولی تو بخش نوآوری ممکنه عقب باشیم.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با محمد محمدی از شرکت سنگ ذوالفقار

محمد محمدی درمورد تاثیر نوآوری در توسعه صنعت معدن گفت: تو هر صنعتی اگر نوآوری انجام نشه، اختتامیه آن صنعت است.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با علی کرقلی از شرکت ماشین‌سازی کرقلی

نظر علی کرقلی در رابطه با استفاده از فناوری در صنعت معدن: درحال حاضر 95درصد از کارخانه‌های ما از فناوری به‌روز دنیا برای فرآوری سنگ خودشان استفاده می‌کنند.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با حامد اسدی از Sam High Tech

حامد اسدی در رابطه با فاصله تکنولوژی و فناوری ایران در صنعت معدن با دنیا گفت: تجهیزات فناوری ما چه تو حوزه معدن چه در صنعت سنگ فاصله زیادی با دنیا داره.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با امیدوار از شرکت دیاکو

امیدوار در خصوص تاثیر نوآوری در توسعه صنعت معدن گفت: نوآوری خیلی میتواند کمک کند چون خلاقیت هست.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با محمدعلی عابدینی از استارتاپ زمین هوش

محمدعلی عابدینی درمورد استفاده ایران از فناوری روز دنیا گفت: به نظر من از اونجایی که صنعت معدن بخش‌های مختلفی دارد متوان گفت در تعداد و بخش‌های کمی داریم تلاش میکنیم و خوب کار میکنیم.

مشاهده ویدیو

 

مصاحبه با فردوس دادستان از استارتاپ کانیپتو

فردوس دادستان در خصوص فاصله تکنولوژی و فناوری ایران در صنعت معدن با دنیا گفت: اگر تکنولوژی بلاک‌چین و در نظر بگیریم در لبه تکنولوژی ما داریم با آنها پیش می‌رویم.

مشاهده ویدیو

گفتگو با رضا حسینی عضو هیئت مدیره سنگ سروش

رضا حسینی درمورد از استفاده ما از فناوری روز دنیا گفت: ورود فناوری‌ها مثلا در صنعت ما همگن نیست و روند استانداردی ندارد.

مشاهده ویدیو

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array