به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  ایوان بلس (Evan Blass)، افشاگر معروف، در تازه‌ترین گزارش خود، تصاویری از نسل سوم ساعت‌های هوشمند هواوی را منتشر کرده است. طبق آنچه در پست بلس نشان داده شده است، ساعت هوشمند واچ فیت 3 هواوی (Huawei Watch Fit 3) قرار است با شیشه‌ ۲٫۵ بعدی و لبه‌های خمیده، در مجموع در شش رنگ سفید، خاکستری روشن، صورتی ملایم، مشکی، نقره‌ای و سبز موکا به بازار عرضه شود.

هواوی واچ فیت ۳

آنگونه که از این تصاویر پیداست، رنگ‌های سبز، نقره‌ای و خاکستری روشن این ساعت دارای صفحه نمایشی است که با لبه‌های نقره‌ای رنگ احاطه شده است. بافت بند رنگ نقره‌ای نیز ظاهراً با رنگ‌های دیگر متفاوت است و به یک دکمه قرمز رنگ مجهز شده است. به‌علاوه، فریم مدل‌های صورتی و مشکی با رنگ بند آن یکسان است و همه لبه‌های رنگ سفید آن روکش طلایی دارد. استفاده از بند چرم‌مانند با رنگ‌های سفید و نارنجی در رنگ سفید واچ فیت 3 نیز توجه همه را به خود جلب می‌کند.

هواوی واچ فیت ۳

سایر جزئیات ظاهری واچ فیت 3 هواوی

لازم به ذکر است که چیدمان و شیوه قرارگیری دکمه‌های هواوی واچ فیت 3 شباهت زیادی به اپل واچ دارد. این صفحه نمایش بر خلاف مدل قبلی خود یعنی واچ فیت 2 که در تابستان 1401 روانه بازار شد، ساختاری مستطیلی شکل با بندهایی کمی نازک دارد. علاوه بر این، تغییراتی نیز در رابط کاربری و امکانات واچ‌فیس مدل جدید واچ فیت مشاهده می‌شود. تغییرات رابط کاربری که احتمالاً با ا HarmonyOS 4.2 یا HarmonyOS NEXT عرضه می‌شود، شامل فونت‌های بزرگ‌تر، انیمیشن‌های دارای وضوح بیشتر، فضای بیشتر برای آیکون‌ها و واچ‌فیس‌های مختلف خواهد بود.

جزئیات بیشتر در رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که به جز اعمال تغییرات قابل توجه در بخش رابط کاربری، به ویژه دسته‌بندی صفحه نمایش ساعت، در قسمت زیر صفحه تاج، دکمه‌ای تعبیه شده است که احتمالاً به عنوان زبانه پاور برای روشن کردن ساعت عمل می‌کند. هنوز درمورد مشخصات و پارامترهای داخلی این محصول اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که هواوی واچ فیت 3 تاکنون موفق شده است چندین گواهینامه مختلف برای عرضه در بازار جهانی را کسب کند که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند به زودی از آیتم پوشیدنی جدید خود با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، در مناطق مختلف در سراسر جهان رونمایی نماید.

منبع: huaweicentral

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array