به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ژانویه امسال (دی-بهمن ۱۴۰۲) شرکت اوپو (OPPO) دو گوشی Find X7 و Find X7 Ultra را در چین معرفی کرد. این گوشی‌ها که هنوز در سطح جهانی عرضه نشده، اولین گوشی‌های مجهز به دو دوربین پریسکوپی است.

این برند در حال کار بر روی نمونه‌ای از گوشی Ultra است که بنا بر گزارش‌ها Find X7 Ultra Satellite Communication Edition نام دارد.
مشخصات کلیدی، قیمت و جزئیات بیشتر این مدل گوشی که ظاهراً به ارتباط ماهواره‌ای مجهز است، از طریق سایت چاینا تلکام (China Telecom ) در دسترس قرار گرفته است.

گوشی OPPO Find X7 Ultra Satellite Communication Edition

نسخه مجهز به ارتباط ماهواره‌ای Find X7 Ultra در چاینا تلکام

گوشی OPPO Find X7 Ultra Satellite Edition با شماره مدل PHY120 در گواهینامه 3C ثبت شده است. این گوشی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.
آخرین فهرست چاینا تلکام وجود گوشی جدید Find X7 را تأیید می‌کند.

همانطور که از نام آن پیداست، OPPO Find X7 Ultra Satellite Communication Edition به فناوری اتصال ماهواره‌ای مجهز است که پیش از این هم در سری آیفون 14، سری آیفون 15 و هواوی میت 50 دیده شده بود. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام اضطراری را در مکان‌هایی که شبکه تلفن همراه یا پوشش WiFi وجود ندارد، ارسال کنند.

اینترنت ماهواره ای

درواقع تمامی امکانات این گوشی مانند مدل Find X7 Ultra است، با این تفاوت که امکان اتصال ماهواره ای به مدل جدید OPPO اضافه شده است.

فهرست چاینا تلکام نشان می‌دهد که دستگاه دارای طراحی مشابه با یک ماژول دوربین دایره‌ای است که چهار سنسور 50 مگاپیکسلی را در خود جای داده که دو تا از آن‌ها لنزهای پریسکوپ هستند.
صفحه نمایش منحنی جلویی آن 6.82 اینچ و وضوح 1440 در 3216 پیکسل است. این گوشی قرار است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود.
جزئیات دیگری مانند پردازنده ذکر نشده است، اما انتظار می‌رود که مانند Find X7 Ultra باشد.

در سایت چاینا تلکام، گوشی Find X7 Ultra Satellite Communication Edition با برچسب قیمت 7999 یوان (حدوداً 1100 دلار) فهرست شده که البته این قیمت برای نسخه 16 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که این سایت قیمت را بالاتر از مبلغ واقعی نشان می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که حضور Find X7 و Find X7 Ultra به بازار چین محدود شود، اما نسل بعدی این مدل گوشی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array