به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  پس از اجرای موفقیت‌آمیز هاوینگ بیت کوین و نصف شدن پاداش بلوک ماینرها، کاهش انتشار روزانه بیت کوین و کمتر شدن عرضه آن، معامله‌گران خود را برای یک بازار صعودی قدرتمند در بخش‌های مختلف از جمله میم کوین‌ها آماده می‌کنند. به عبارت دقیق‌تر، مکانیسم هاوینگ رابطه‌ای یکپارچه با سیستم تامین بیت کوین و تاثیری مستقیمی بر نرخ تورم آن دارد. کاهش حجم کوین‌های وارد شده به بازار باعث کمیاب شدن آنها می‌شود و همانطور که از مبانی اقتصادی انتظار می‌رود، کاهش عرضه در کنار سطح تقاضای یکسان یا بیشتر، منجر به افزایش قیمت می‌شود.

این جهش قیمت می‌تواند زمینه‌ساز احیای گسترده بازار و رشد همزمان بیشتر دارایی‌های دیجیتال باشد. در این بین پیش‌بینی می‌شود همزمان با افزایش احتمالی پیشرفت‌های تکنولوژیکی، تایید افراد مشهور و حمایت جامعه، میم کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو بتوانند با عملکرد قابل قبول خود بار دیگر توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند.

به این ترتیب، تصمیم گرفتیم از چت‌بات هوش مصنوعی چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) بپرسیم که آیا میم کوین‌ها طی ماه‌های آتی شاهد چنین احیایی خواهند بود و اگر چنین است، کدام دارایی از این دسته می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

میم کوین ها بعد از هاوینگ

میم کوین‌های برتر بازار بعد از هاوینگ

چت بات محبوب و پرطرفدار چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) پیش‌بینی می‌کند که هاوینگ به احتمال خیلی زیاد آغازکننده یک موج سبز گسترده در بازار کریپتو بوده و بازار ناپایدار و نوسانی میم کوین‌ها نیز از این جهش بی‌نصیب نخواهد بود. این ربات هوش مصنوعی با بیان اینکه پیش‌بینی دقیق میم کوین‌های دارای بهترین عملکرد در ماه‌های آینده کار بسیار دشوار و چاش‌برانگیزی است، یادآور شد که دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پس از هاوینگ قبلی بیت کوین، رشد انفجاری قیمت را شاهد بوده‌اند.

ولی نباید فراموش کرد که در حال حاضر، تعداد زیادی میم کوین در بازار وجود دارد که تسلط رهبران مذکور بر بازار را به چالش کشیده‌اند؛ ازجمله مشهورترین آنها می‌توان به سگ کلاهدار (WIF)، په په (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) اشاره کرد که همگی دارای ارزش بازاری چند میلیارد دلاری هستند.

چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) تخمین می‌زند که پیشرفت‌های تکنولوژیکی، تاییدیه‌هایی از سوی چهره‌های محبوب و شناخته‌شده و همچنین فعالیت‌های اجتماعی زیاد، می‌تواند ارزش این کلاس از دارایی‌های دیجیتال را به طور قابل توجهی دستخوش تغییر کند. بر همین اساس، می‌دانیم که شیبا اینو (SHIB) از بزرگترین پایگاه اجتماعی برخوردار است و دوج کوین (DOGE) حمایت مدیر عامل تسلا یعنی ایلان ماسک را با خود دارد.

این ربات هوش مصنوعی در نهایت هشدار می‌دهد که به دلیل خطرات مرتبط با میم کوین‌ها، علیرغم پتانسیل رشد بالا، بهتر است با احتیاط بیشتری به این اکوسیستم وارد شوید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cryptopotato

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array