به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت متا روز گذشته اعلام کرد که استیکرهای جدیدی را به استوری اینستاگرام اضافه کرده است که به موجب آن راه‌های تعامل بیشتری با دوستان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر بخواهید آهنگ مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید، یا از طریق عکس‌ها یا ویدیوهای خود استیکرهای سفارشی بسازید، ابزارهای جدید به شما کمک می‌کند تا برای ساخت استوری‌های خلاقانه انگیزه داشته باشید.

آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را به اشتراک بگذارید!

استیکر «Add Yours Music» به شما این امکان را می‌دهد که آهنگی متناسب با روحیه خود را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید، که البته آنها هم می‌توانند موسیقی خودشان را به آن اضافه کنند.

Add Yours Music

برای استفاده از این قابلیت، کافیست ابتدا گزینه «Stickers» را انتخاب کرده و سپس روی نماد «Add Yours Music» ضربه بزنید.
حالا با انتخاب «+ / Add Music» آهنگ مورد نظرتان را از کتابخانه موسیقی اینستاگرام انتخاب کنید.
زمانی که استوری خود را ارسال می‌کنید، دوستان شما هم می‌توانند با استفاده از دکمه «Add Yours» آهنگی را که دوست دارند، به آن اضافه کنند.

با استیکر Frames چاپ عکس فوری را تجربه کنید!

اگر تصمیم دارید خاطره‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا به یک لحظه خاص برگردید، استیکر «Frames» هر عکسی را به یک چاپ فوری تبدیل می‌کند. برای نمایش محتوای داخل آن قاب، فالوورهای شما باید گوشی خود را تکان دهند تا تصویر قابل رؤیت شود.

Frames

برای استفاده از این قابلیت جادویی، از گزینه «Stickers»، روی استیکر «Frames» ضربه بزنید.
با این کار گالری عکس شما باز می‌شود، و شما می‌توانید عکس و تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید، که البته اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید به آن یک عنوان هم اضافه کنید. به طور اتوماتیک تاریخ و ساعت عکس گرفته شده به آن اضافه می‌شود.
پس از ارسال استوری، یک عکس پولاروید به رنگ خاکستری به دوستان و فالوورهای شما نمایش داده می‌شود که آنها می‌توانند با تکان دادن تلفن همراه خود یا لمس گزینه «shake to reveal» تصویر را ببینند.

با یک استیکر استوری‌های رازآلود بسازید!

با استیکر Reveal می‌توانید محتوای استوری را برای فالوورهای خود مخفی و محو کنید. استوری که با گزینه Reveal ساخته شده باشد، تنها در صورتی برای طرف مقابل قابل نمایش خواهد بود که برای شما یک پیام خصوصی (DM) ارسال کند.

Reveal

برای ایجاد این مدل استوری، وارد «Stickers» شده و سپس روی «Reveal» ضربه بزنید.
بعد از انتخاب این گزینه، از شما خواسته می‌شود تا با نوشتن یک جمله به دوستانتان راهنمایی کنید که در استوری شما چه تصویری وجود دارد.
اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که با انتخاب گزینه «Preview» که در گوشه سمت چپ پایین نمایش داده می‌شود، ببینید که استوری شما برای دوستانتان به چه شکلی ظاهر می‌شود.
هنگامی که استوری خود را ارسال کردید، دوستانتان تنها در صورتی می‌توانند محتوای استوری شما را ببینند، که برای شما یک پیام شخصی ارسال کنند. شما در صورت تمایل، با تایید آن پیام، به شخص مورد نظر امکان دیدن استوریتان را خواهید داد.

با استیکر Cutouts استیکر سفارشی بسازید!

با استیکر «Cutouts» می‌توانید حتی معمولی‌ترین و روزمره‌ترین لحظات خود را به چیزی منحصربه‌فرد تبدیل کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

می‌توانید بخشی از هر ویدیو یا عکس در گالری خود را به یک استیکر سفارشی تبدیل و آن را به استوری یا ریلزهای خود اضافه کنید. بعد از ایجاد استیکر با این روش، در منوی استیکرهای استوری ذخیره می‌شوند و قابل دسترس هستند. شما حتی می‌توانید به دیگران اجازه دهید تا استیکرهای ایجاد شده که در ریلزها و استوری‌ها استفاده کرده‌اید را ذخیره کرده و دوباره استفاده کنند.

روش ایجاد یک استیکر از گالری شخصی خود:

روی گزینه «Stickers» ضربه بزنید. با باز شدن منوی استیکرها، «Cutouts» را انتخاب کنید.
یک عکس یا ویدیو از گالری خود انتخاب کنید.
بعد از انتخاب عکس یا ویدیوی مورد نظرتان، به طور اتوماتیک یک استیکر ایجاد می‌شود. اگر آن چیزی نیست که می‌خواهید، می‌توانید به صورت دستی شئ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه اینجاست که شما می‌توانید فقی یک شئ را انتخاب کنید.
روی دکمه «Use Tag» ضربه بزنید تا به ریلز یا استوری شما اضافه شود.

روش ایجاد استیکر از عکس‌های اینستاگرام:

به پست مورد نظر رفته و روی سه نقطه عکسی که می‌خواهید به استیکر تبدیل شود ضربه بزنید.
سپس گزینه «Create sticker» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که گزینه ایجاد استیکر فقط برای عکس‌هایی که توسط حساب‌های عمومی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته باشند، فعال خواهد بود.

منبع: about.fb

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array