به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، پیام‌رسان محبوب تلگرام در جدیدترین آپدیت خود یک ابزار قدرتمند ساخت استیکر را در اختیار کاربران خلاق این برنامه قرار داده است.

بیشتر کاربران از تلگرام برای برقراری ارتباط با دوستان یا اعضای خانواده و یا به‌اشتراک‌گذاری و ذخیره فایل‌های حجیمی که توسط دیگر برنامه‌ها پشتیبانی نمی‌شود؛ استفاده می‌کنند. اما اگر نیازهای شما هم با دیگران کمی متفاوت است و دارای ذوق هنری هستید؛ جدیدترین آپدیت برای اپلیکیشن برای شماست!

ابزار جدید ساخت و ویرایش استیکر تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از عناصر یک تصویر و حذف پس‌زمینه، با اضافه کردن متن و دیگر موارد مشابه آن را به یک استیکر اختصاصی تبدیل کنند.

استیکر تلگرام

چگونه از ابزار ساخت استیکر تلگرام استفاده کنیم؟

برای استفاده از این ابزار خلاقانه و جدید کافی‌ست به فروشگاه اپلیکیشن موردنظر خود مراجعه کرده و از نصب بودن جدیدترین نسخه پیام‌رسان تلگرام اطمینان حاصل کنید. پس از آپدیت کردن این اپلیکیشن، با مراجعه به یک چت و انتخاب گزینه منوی استیکر، گزینه “+” مانندی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن استیکرهای اختصاصی دلخواه خود را بسازید.

روند ساخت استیکر با این ابزار به‌صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • باز کردن پنل استیکر در بخش پایینی صفحه چت و انتخاب گزینه +
  • انتخاب عکس دلخواه برای ساخت استیکر از گالری شخصی
  • انتخاب گزینه Cut Out Objects برای حذف خودکار سوژه اصلی از پس‌زمینه عکس
  • اصلاح حاشیه سوژه اصلی به کمک گزینه Restore در صورت نیاز
  • تعریف کردن اختیاری یک حاشیه سفید برای شباهت استیکر اختصاصی به استیکرهای مرسوم قدیمی

ساختن استیکر با این ابزار اصلاً دشوار نیست و آپدیت جدید تلگرام قادر است پس‌زمینه تصاویر را از عناصر موردنظر کاربران به‌صورت خودکار و هوشمند حذف کند. پس از اینکه این استیکر به مرحله دلخواه شما رسید؛ می‌توانید آن را برای دیگران ارسال کرده و یا حتی یک مجموعه استیکر بسازید!
پس از به پایان رسیدن پروسه ویرایش استیکرها، کاربران می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر آن را با یک ایموجی مرتبط متصل کنند. همچنین امکان اضافه کردن این استیکرها به بخش موردعلاقه‌ها نیز وجود دارد.

استیکر تلگرام

یکی دیگر از تغییرات جدیدترین آپدیت تلگرام این است که کاربران می‌توانند استیکرهای پیشین خود را به مجموعه استیکرهای دلخواه خود اضافه کرده تا تمام استیکرهای تکی خود را در قالب یک پک استیکر شخصی‌سازی شده داشته باشند. امکان به‌اشتراک‌گذاری این ست‌ها با دیگر کاربران از طریق ارسال لینک آن نیز وجود دارد.
پس از ساخت این مجموعه استیکرها، تلگرام یک لینک اختصاصی t.me برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید آن را برای مخاطبین و دوستان خود ارسال کنید. همچنین این آپدیت لینک‌های پیش‌نمایش را به استیکرها و ایموجی‌های پیشین نیز خواهد افزود.

تلگرام اعلام کرده که در ماه جاری (آپریل) شاهد معرفی 16 قابلیت جدید خواهیم بود اما زمان عرضه نهایی آنها هنوز مشخص نشده است. اما در مورد ابزار ساخت استیکرهای اختصاصی، نیازی به صبر کردن نیست و تمام کاربران با دریافت و نصب جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن به این ابزار دسترسی خواهند داشت.

منبع: Neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array