به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پیام‌رسان واتساپ به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه Google Play ارائه کرده و این اپلیکیشن را به نسخه 2.24.9.33 ارتقا داده است. ویژگی مهمی که در این به‌روزرسانی توجه همه را به خود جلب کرده است، کار بر روی فیلتر جدیدی است که بعد از انتشار رسمی فیلترهای چت واتساپ با هدف سفارشی‌سازی مخاطبین و گروه‌های مورد علاقه، به کاربران کمک می‌کند چت‌های مورد علاقه خود را تحت ویژگی Favorites اولویت‌بندی کرده و به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند.

مزیت فیلتر جدید واتساپ چیست؟

اگرچه این ویژگی در مرحله نخست در نسخه واتساپ بتا برای سیستم عامل iOS در حال توسعه است، به نظر می‌رسد این برنامه قصد دارد همین تجربه را به زودی در سیستم‌های اندرویدی نیز معرفی کند. به بیان دقیق‌تر، ویژگی چت‌های Favorites، در نسخه 2.24.9.33 برنامه WhatsApp Beta اندروید و همچنین نسخه 24.4.10.76 برنامه WhatsApp Beta برای iOS درحال توسعه است و به طیف گسترده‌ای از کاربران اجازه می‌دهد این ویژگی جدید را تجربه کنند.

فیلتر جدید واتساپ

با ارائه این ویژگی جدید انتظار می‌رود که کاربران بتوانند چت‌های دلخواه خود را از تب چت یا تنظیمات برنامه انتخاب کنند و به این ترتیب، به سطح بالایی از انعطاف‌پذیری در مدیریت چت‌ها دسترسی یافته و به‌راحتی ‌مهم‌ترین چت‌های خود را پیدا خواهند کرد.

هرچند این ویژگی در ظاهر قابلیتی ساده به نظر می‌رسد، اما قادر است تجربه کاربری افرادی که معمولاً از مکالمات متنی زیادی استفاده می‌کنند را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد و در عین حال در زمان نیز صرفه‌جویی کند. به همین جهت پیش‌بینی می‌شود که این ویژگی به یکی از پرکاربردترین ابزارهای واتساپ تبدیل شود.

منبع: wabetainfo

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array