نمایشگاه آیتکس مشهد که به دلیل ویرووس کرونا برگزار نمی‌شد، بیست و سومین دوره‌ی این نمایشگاه، امسال بعد از ۴ سال در سالن‌های فردوسی و عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد، از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

این نمایشگاه شامل حوزه‌های مختلفی از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، سخت‌افزار، نرم‌افزار، بلاکچین و رمزارز‌ها و شهر هوشمند است.

رسانه ایران دکونومی، در حاشیه این نمایشگاه، گفتگویی‌هایی با فعالین این حوزه داشت که می‌توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید:

 

فهرست محتوا

گفتگو با صادق جبلی، مدیرعامل شرکت طراحان سفید در نمایشگاه آیتکس مشهد

نمایشگاه آیتکس مشهد

صادق جبلی درمورد نمایشگاه گفت: استقبال از نمایشگاه از انتظاری که من داشتم خیلی بهتر بود، امیدوارم که مردم بیشتر با فضای تکنولوژی ارتباط برقرار کنند و ما شرکت‌ها هم بتوانیم در شبکه‌سازی موفق باشیم و از نمایشگاه دستاورد داشته باشیم.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با هومن فتاحی، مدیر داخلی مجموعه صرافی بیدارز

هومن فتاحی درمورد فعالیت‌هایشان گفت: مجموعه ما صرافی‌ای هست که بیشتر روی همتا به همتا یا P2P تمرکز کرده‌است. اما تمام آپشن‌های ترید و OTC و سوآپ را دارد.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با عبدالله راستی، مدیر نمایندگی شرکت محک

عبدالله راستی درمورد حوزه فعالیت شرکت محک گفت: فعالیت ما در حوزه تولید نرم‌افزارهای مالی و اتوماسیون‌های اداری است و در کنارش بحث سخت‌افزار و کل تجهیزات فروشگاهی هست.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با احسان جاویدی، مدیرعامل شرکت گرین پلاس

احسان جاویدی درمورد هدف از شرکت کردن در نمایشگاه آیتکس مشهد گفت: نمایشگاه مشهد معمولا به عنوان برندینگ و اطلاع رسانی از سرویس‌های جدیدمان هست و ویژگی‌هایی که روی سرویس‌ها داریم. معمولا به عنوان برندینگ از این نمایشگاه استفاده می‌کنیم.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با محمد مقدس‌زاده، مدیرعامل شرکت ابریش

محمد مقدس‌زاده درمورد بازخوردهای خود در نمایشگاه گفت: روز اول شاید بازخورد خوبی نداشت اما روز دوم و سوم به شدت بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم. هم از مجموعه NGO ای که از قبل با آنها در ارتباط بودیم هم بازدیدکننده‌های مصرف خانگی بازخورد خوبی داشتیم.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با محسن کامیار، مدیرعامل شرکت سماتوس

محسن کامیار درمورد هدفشان از شرکت در این نمایشگاه گفت: با توجه به نوع مشتریانی که ما داشتیم و همینطور شناختی که از صنف خودمان داشتیم، عمدتا به عنوان هدف گذاری اولیه خود، ایجاد و تقویت شبکه ارتباطاتمان با همکاران و پارتنرهایی هست که به لحاظ تجاری اینجا می‌توانیم پیدا کنیم.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با مینا رجائی، مدیرعامل شرکت بتاتیک

مینا رجائی درمورد نمایشگاه گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد و من انتظار داشتم این بود که این نمایشگاه بیشتر از جنس B2B باشه و اند یوزر زیادی تو نمایشگاه حضور نداشته باشد.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با الهه فیاضی، مدیر بخش آموزش سرزمین هنری-رسانه‌ای سورنا

الهه فیاضی درمورد هدفشان از شرکت در نمایشگاه گفت: چون ما در بحث هوش مصنوعی هم یکسری فعالیت‌ها داریم و این نمایشگاه بحث تکنولوژی را دارد مردم با ما آشنا می‌شوند و برایشان جذاب هست.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با امین زیوری، معاونت فنی شرکت یسنا پارس

امین زیوری درمورد استقبال و بازخوردهایشان در نمایشگاه گفت: با اینکه این نمایشگاه در مشهد برگزار شده و ما در نمایشگاه الکامپ امسال در تهران هم بودیم، استقبال نمایشگاه مشهد خیلی بیشتر است.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با علی جاهدی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی

علی جاهدی درمورد نمایشگاه گفت: واقعیت این است که باید بپذیریم که شاید 1/20ام ظرفیت ICT حتی استان خراسان نیست. خب البته بعد از 4سال برگزار نشدن نمایشگاه‌های تحصصی حوزه IT، قاعدتا بعد از این چندسال نمیتوانستیم انتظار این را داشته باشیم که در حضور شرکت‌های مطرح استان استقبال زیادی بشود.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با کاوه مشتاق، مدیر توسعه کسب و کار ققنوس

کاوه مشتاق درمورد هدفشان از شرکت در نمایشگاه گفت: نکته اصلی این است که چون دفتر شرکت در تهران مستقر هست از شرکت‌هایی که در شهرهای دیگر هستند گاهی وقت‌ها غافل می‌شویم و ارتباط اونقدر شکل نمی‌گیرد.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با نرگس محمدی‌نژاد، مدیر توسعه کسب و کار گرین وب

نرگس محمدی‌نژاد درمورد نمایشگاه و استقبال از غرفه‌شان گفت: با توجه با چندروزی که از نمایشگاه گذشت و فکر می‌کنم در این چندسال ما این نمایشگاه را در مشهد نداشتیم، بازخورد و میزان استقبال افرادی که آمدند  خوب بوده.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با امیرعلی سعدیائی، مدیرعامل تهران ولت

امیرعلی سعدیائی درمورد هدفشان از شرکت در نمایشگاه گفت: هدف ما اول آموزش به افرادی است که در این زمینه زیاد فعال نیستند و هدف بعدی ما این بود که  امنیت را برای کاربر به سطح خیلی بالایی برسانیم.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با بهنام کتابدار، مدیر محصول و هم‌بنیان‌گذار شرکت چاپیروس

بهنام کتابدار درمورد نمایشگاه و بازخوردهایشان گفت: با توجه به اینکه چندسال نمایشگاه IT در مشهد نداشتیم، برای شروع خوب بوده اما انتظار خیلی از مشهد بیشتر است.

مشاهده ویدیو

 

گفتگو با نوید فلاحت، هم‌بنیان‌گذار شتاب‌دهنده ماموت و هم‌بنیان‌گذار استدیو نوآوری شهری (MUIS)

نوید فلاحت در خصوص رویکرد هلدینگ ماموت در زمینه اقتصاد دیجیتال گفت: در واقع سال‌هایی هست که شرکت‌ها دنبال تحول دیجیتال هستند و وارد فضای نوآوری شده‌اند. هلدینگ ماموت یک هلدینگ تقریبا بیست ساله و قدیمی هست که دیزاین بیس بوده از همان ابتدای کار به هرحال ما با فضاهای دیجیتال در ارتباط بودیم.

مشاهده ویدیو

 

ما را در یوتوب دنبال کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array