به گزارش ایران دکونومی، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران سه‌شنبه هفته گذشته (١١ اردیبهشت ماه) از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز (یکشنبه  ١۶ اردیبهشت) ماه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

به گفته‌ ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از  ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.  

اما مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

به‌ دنبال این موضوع، موضوع از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار گرفت، و بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: ”عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.”

با پیگیری مجدد این موضوع، هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ و ضمن اینکه سایت سامانه عرضه‌ خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است. و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array