به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیم نات کوین (Notcoin) در کانال تلگرامی خود پست جدیدی منتشر کرده و از برگزاری قرعه‌کشی در ساعت ۱۴:۲۹ روز ۲۴ آوریل (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت) خبر داده است.

از جمله شرایط شرکت در این قرعه کشی، عضویت در کانال تلگرامی نات کوین و کانال ترید نات کوین می‌باشد. تیم نات کوین به عنوان حامی این قرعه‌کشی، قرار است به ۱,۰۰۰ کاربر که به صورت تصادفی و رندوم انتخاب می‌شوند، اشتراک پرمیوم رایگان ۱۲ ماهه تلگرام هدیه دهد.

پست دیگری که پیش از این خبر در کانال نات کوین منتشر شده، نشان می‌دهد که درآمد این کانال از تبلیغات تلگرام از ابتدای ماه آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) معادل ۳۴,۳۵۹ دلار تون کوین بوده و تصمیم دارد این سود را با کاربران خود به اشتراک بگذارد.

کانال تلگرام نات کوین علاوه بر اشتراک‌های رایگان، قرار است تعداد ۱۰۰۰ عدد Nothing که احتمالاً منظور همان نات کوین است، به کاربران انتخاب شده، بدهد. در این پست همچنین اعلام شده که ادمین‌های کانال مسئولیت تحویل جوایز را برعهده دارند.

این پست‌ها در حالی در کانال اطلاع‌رسانی رسمی نات کوین منتشر شده که کاربران همچنان در انتظار اخباری از راه اندازی نات کوین روی شبکه تون کوین هستند. بنابر اعلام قبلی این تیم، قرار بود دیروز (۲۰ آوریل، ۱ اردیبهشت) شاهد این اتفاق باشیم؛ هرچند در چند روز گذشته با ارسال تصویری در همین کانال، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص جابه‌جایی تاریخ این رویداد به وجود آمده بود.

منبع: Telegram

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array