به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  آدام موسری (Adam Mosseri)، مدیرعامل اینستاگرام ماه گذشته گفته بود که تردز (Threads) مشغول آزمایش ویژگی کنترلی جدیدی است که به شما امکان می‌دهد افرادی که می‌توانند پست‌های شما را در این پلتفرم نقل قول (Quote) کنند را محدود نمایید. طبق اطلاعیه جدیدی که از سوی موسری منتشر شده است، این ویژگی اکنون برای همه کاربران در این پلتفرم رسانه اجتماعی در دسترس قرار می‌گیرد. با این ویژگی شما می‌توانید قابلیت Quote در تردز را از همه کاربران، به افرادی که دنبال می‌کنید محدود نموده یا حتی این امکان را به طور کامل غیرفعال کنید.

نقل قول کردن از یک شخص که با نام Quote در تردز شناخته می‌شود، به این معنی است که یک کاربر پست شخص دیگری را مجدداً به اشتراک گذاشته و افکار خود را به همراه آن اضافه کند. شما می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه “پیکان دوتایی” در هر پست، آن پست را در این برنامه نقل قول کنید. علاوه بر متن، می‌توانید چیزهای دیگری مانند عکس، یادداشت صوتی و هشتگ را نیز به نقل قول خود اضافه نمایید.

ویژگی Quote در تردز

چگونه ویژگی Quote را در حساب خود محدود کنیم؟

برای محدود کردن امکان نقل قول پست‌های خود در تردز دو راه پیش رو دارید. اولاً وقتی یک پست جدید ایجاد می‌کنید، گزینه «هر کسی می‌تواند پاسخ دهد و نقل قول کند» (Anyone can reply and quote) را در پایین صفحه خواهید دید. روی آن ضربه بزنید تا گزینه‌های Anyone به معنای هر کس،  Profiles you follow  یا پروفایل‌های که دنبال می‌کنید و Mentioned only  یعنی اکانت‌های منشن شده برای شما پدیدار شوند. اکنون با انتخاب هر یک از این سه گزینه بسته به ترجیح خود، این قابلیت را کنترل نمایید.

موسری درباره این ویژگی گفت:

 “امیدوارم این کار کمک کند که تردز به جایگاه مثبت‌تری در میان کاربران برسد و به افراد کمک کند کنترل بیشتری بر تجربه خود اعمال کنند. اگر از این ویژگی استفاده کرده‌اید، خوشحال می‌شویم نظرات شما را بشنویم.”

لازم به ذکر است که علاوه بر پست‌های جدید، می‌توانید مشخص کنید که چه کسی پست‌های قبلاً منتشرشده شما را می‌تواند نقل قول کند. برای این کار، روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید. با ضربه زدن روی گزینه “Who can reply and quote” ، یکی از سه گزینه اشاره شده قبلی را انتخاب کنید.

بد نیست بدانید که تردز طی ماه‌های اخیر چندین ویژگی دیگر را نیز اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به امکان نشانک‌گذاری (bookmark) پست‌ها و فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز در سراسر برنامه اشاره کرد. علاوه بر این، این شبکه اجتماعی ماه گذشته به نقطه عطف جدیدی دست یافت و اکنون بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array