به گزارش ایران دکونومی، شرکت ازکی، سامانه فروش بیمه یا همان استارتاپ اینشورتکی، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تصاویری که از محیط کاری این استارتاپ در فضای مجازی منتشر شده رسمیت ندارند و این شرکت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل خواهد کرد.

اواخر هفته گذشته، عکسهایی از محیط کاری این شرکت در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن بی حجابی به چشم می‌خورد.

به همین دلیل، شرکت ازکی با انتشار این بیانیه در سوشال مدیا خود اعلام کرد که آن تصاویر رسمیت ندارد و محیط کاری شرکت متفاوت‌تر از آن تصویر است. شاید ازکی با انتشار این بیانیه می‌خواهد از پلمپ شدن شرکت جلوگیری کند.

پلمپ دیگر استارتاپ‌های ایرانی

در هفته‌های گذشته شاهد پلمپ ساختمان اصلی دیجی‌کالا بودیم که البته در خصوص جهت‌گیری این استارتاپ در مشکلات اخیر ابهاماتی وجود دارد و روابط عمومی این استارتاپ نیز از پاسخ به سوالات خبرنگاران خودداری می‌کند.

پس از دیجی‌کالا نیز استارتاپ طاقچه به دلیل تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پلمپ شد، که اینبار در فضای مجازی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت و بسیاری از افراد خواهان حمایت از این استارتاپ بودند. طاقچه نیز اعلام کرد که تصاویر منتشر شده رسمیت ندارند، اما هنوز خبری از بازگشایی مجدد این استارتاپ در دست نیست و احتمال دارد که در انتظار حکم قضایی خود باشد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array