به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  اپل به تازگی اعلام کرده است که روز سه‌شنبه، 7 می، ساعت 10 صبح به وقت منطقه زمانی شرق (مصادف با 18 اردیبهشت ساعت 17:30 به وقت ایران)، در مراسمی جدید با شعار Let Loose  از جدیدترین محصولات خود ازجمله آیپد 2024 رونمایی خواهد کرد. این مراسم کوتاه حدود 35 دقیقه طول خواهد کشید.

در رویداد Let Loose اپل منتظر چه باشیم؟

شایعات زیادی درباره برنامه‌های اپل برای رویداد روز 7 می وجود دارد ولی آنچه مشخص است، اپل در این مراسم تمرکز خود را بر معرفی نسل جدید آیپد ایر و آیپد پرو به‌همراه مجیک کیبورد و اپل پنسل معطوف خواهد کرد. به علاوه، ممکن است در این رویداد شاهد عرضه تراشه جدید M4 نیز باشیم. گفته می‌شود آیپد پرو ۲۰۲۴ احتمالاً با پردازنده‌ی M4 و نمایشگر اولد و آیپد ایر برای اولین بار با مدلی ۱۲٫۹ اینچی رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود تغییر نمایشگرهای آیپد پرو به مدل OLED به عنوان یک ویژگی اساسی برای هر دو مدل ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی تبلت اپل معرفی شود. گذشته از این، دو تبلت سری آیپد پرو ۲۰۲۴ نیز ممکن است با پردازنده‌ی M3 و تغییراتی اساسی در محل قرارگیری دوربین سلفی عرضه شود.

مجیک کیبورد اپل با طراحی جدید در راه است

احتمال می‌رود اپل در رویداد Let Loose از مجیک کیبورد جدید با ابعادی بزرگ‌تر و بدنه‌ای مقاوم‌تر رونمایی ‌کند. ظاهراً قسمت‌های زیرین این مدل از آلومینیوم ساخته خواهد شد.

Let Loose اپل
تصویری از پوستر رویداد Let Loose اپل

همانطور که در پوستر رویداد بهاره اپل به خوبی دیده می‌شود، Apple Pencil می‌تواند یکی از محصولات کلیدی در این مراسم باشد. این محصول از سال 2018 تاکنون بدون تغییر عرضه شده است. گفته شده است احتمالاً قلم جدید اپل به سری مغناطیسی قابل‌تعویض مجهز خواهد شد. البته شاید اپل پنسل جدید با بازخورد لمسی و حساس به فشار و پشتیبانی از Vision Pro تنها با سیستم‌عامل visionOS 2 هماهنگ باشد.

تماشای مراسم Let Loose چگونه امکان‌پذیر است؟

برای تماشای رویداد بهاره اپل از چند روش می‌توان اقدام کرد. مورد اول که احتمالاً بهترین روش برای داخل ایران است، مراجعه به وب‌سایت رسمی اپل به وسیله کامپیوتر یا موبایل است. وب‌سایت Apple Events از مرورگرهای سافاری، کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرهای اصلی پشتیبانی می‌کند و نیازی به تغییر IP ندارد.  اپل مراسم رونمایی از آیپد را در کانال یوتیوب مخصوص مراسم نیز پوشش می‌دهد.

استفاده از نرم‌افزار اختصاصی Apple Events در اپلیکیشن  Apple TV و در بخش رویدادهای زنده این برنامه، مثل همیشه راه‌حل دیگری است که می‌توان از آن برای تماشای این رویداد استفاده کرد.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array