به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، شبکه اجتماعی لینکدین از یک برنامه اشتراکی جدید به‌نام “Premium Company Page” رونمایی کرده است.

لینکدین که تمرکز خود را به دنیای مشاغل و حرفه‌های مختلف در جهان و ایجاد یک شبکه متمرکز برای اتصال یکپارچه کارمندان، کارجویان و کمپانی‌ها اختصاص داده است؛ قصد دارد از روش‌های جدید و متفاوتی به کسب درآمد بپردازد.
این شبکه اجتماعی این بار در سکوت خبری به سراغ آغاز کردن روند آزمایشی یک سرویس اشتراکی جدید برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رفته است.

اشتراک لینکدین

معرفی برنامه اشتراکی جدید لینکدین

براساس یافته‌های جدید خبرگزاری‌ها، لینکدین در حال توسعه برنامه اشتراکی حدیدی به‌نام “Premium Company Page” می‌باشد. این اشتراک جدید که ماهانه 99 دلار برای کاربران هزینه‌بردار خواهد بود؛ به کمک دستیار هوش مصنوعی برای کسب‌وکارها تولید محتوا کرده و دارای ابزارهای کاربردی جدیدی‌ست که برای افزایش دنبال‌کنندگان و جلب توجه مشتریان به‌کار خواهد آمد.

با اینکه قیمت تهیه کردن این اشتراک کمی بیشتر از حد انتظار است؛ اما درهرصورت این اقدام لینکدین حرکتی تأثیرگذار به‌شمار می‌رود. این شرکت که تحت حمایت مالی و مدیریت مایکروسافت قرار دارد؛ به‌صورت کلی در تلاش است تا علاوه‌بر ایجاد تنوع در مدل تجاری فعالیتش، کاربرد بیشتری برای کاربران و مشتریان نیز داشته باشد.
طی سالها شبکه اجتماعی لینکدین میان برخی از کاربران به‌عنوان محیطی توصیف شده که هرکسی می‌تواند به‌صورت بی‌شرمانه کوچکترین موفقیت‌ها و دستاوردهای خود را جار زده و به دیگران احساس ناکافی بودن القا می‌کنند. همچنین به باور عده دیگری، میزان داده‌ها و اطلاعات شخصی‌ای که لینکدین از پرونده‌های کاربرانش استخراج و جمع‌آوری می‌کند به‌طرز ترسناکی زیاد و غیرضروری‌ست.

اما به باور بسیاری از کارشناسان، لینکدین در حال حاضر در موقعیت طلایی و نایابی قرار دارد. با سیل گسترده تغییراتی که به‌لطف هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌ها و موتورهای جستجو اعمال می‌شود؛ این پلتفرم شغلی در تلاش است تا محیطی امن‌تر را برای کاربرانش به‌وجود آورد.
در حالی‌که امروزه مواردی مانند تبلیغات هدفمند و الگوریتم‌های حساب‌شده تعیین‌کننده سلایق و محتواهای عرضه‌شده به کاربران می‌باشند؛ لینکدین در حال ساختن محیطی آرام و حرفه‌ای است تا کاربران بتوانند فارغ از هرگونه نگرانی به دنیای کاری و حرفه‌ای خود متصل شوند.

در راستای همین هدف، لینکدین از چند روز پیش درباره اشتراک جدید “Premium Company Page” اطلاعات بیشتری را منتشر کرده است. با اینکه این پست در وهله اول مورد توجه کاربران قرار نگرفته بود؛ اما رسانه‌ها و مشاورین شغلی متوجه آن شده بودند.
به تأیید رسمی کمپانی لینکدین، “این اشتراک به‌منظور بهبود تجربه کاربری و همراهی کابران در مسیر دستیابی به اهداف شغلی آنها” توسعه یافته است. این اشتراک جدید مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می‌باشد و هدف نهایی آن جذب مشتریان جدید، ایجاد اعتبار و تمایز دادن این کسب‌وکار نسبت به دیگر رقبا در نگاه مشتریان می‌باشد.

هزینه خریداری کردن این اشتراک لینکدین به‌صورت عمومی اعلام نشده است. اما به گفته چندین نفر، کاربرانی که واجد شرایط خریداری کردن این اشتراک جدید هستند قیمت آن را در پروفایل خود مشاهده خواهند کرد. به گفته یک مشاور کسب‌وکار، قیمت این اشتراک برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از ماهانه 99 دلار آغاز شده و تا سالانه 839 دلار نیز عرضه خواهد شد.

کمپانی لینکدین در ماه‌های اخیر از چندین سرویس اشتراکی برای کسب‌وکارهای مختلف رونمایی کرده است و در تلاش است تا بتواند در هر اشتراک به نیازهای سازمان‌ها و یا مؤسسات متفاوت رسیدگی نماید.

منبع: Tech Crunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array