به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  اسنپ چت در جریان رویداد IAB NewFronts 2024  از مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید رونمایی کرد که تمرکز اصلی آنها بر واقعیت افزوده و یادگیری ماشینی است. هدف اسنپ‌چت از بیشتر ویژگی‌های معرفی‌شده، مانند پیام‌های قابل ویرایش و واکنش‌های ایموجی، بهبود تجربه پیام‌رسانی توسط کاربر عنوان شده است. ضمن اینکه برندها و تبلیغ‌کنندگان نیز می‌توانند به شیوه‌ای تعاملی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

جزئیات بیشتر درباره تغییرات اخیر اسنپ چت

ویژگی پیام‌های قابل ویرایش امتیاز جدیدی است که در مرحله اول در اختیار کاربران +Snapchat قرار گرفته است، اما انتظار می‌رود در آینده در دسترس همه کاربران قرار بگیرد. اسنپ چت که پیش از این گزینه‌ای برای بازگشت و ویرایش پیام‌های ارسال‌شده نداشت، اکنون به کاربران خود اجازه می‌دهد پیام‌های خود را تا 5 دقیقه پس از ارسال ویرایش کنند. ناگفته نماند که فعال‌سازی این قابلیت فعلاً با پرداخت هزینه 4 دلاری ماهانه امکان‌پذیر است.

ویرایش چت در اسنپ چت

ویژگی دیگری که این برنامه به‌تازگی برای همه کاربران خود فعال کرده است، ارائه ایموجی‌های جدید برای نشان دادن واکنش به پیام‌ها و گفتگوها و همچنین بهره‌مندی از دستیار هوش مصنوعی شخصی برای یادآوری در کنار پوسته بیت‌موجی‌ها است.

با کمک هوش مصنوعی، کاربران اسنپ چت می‌توانند بیت‌موجی خود را سفارشی کنند. علاوه بر این، یک ویژگی لنز هوش مصنوعی دهه 90 نیز ارائه شده است که با قرار دادن عکس‌هایت شما در صحنه‌ای شبیه‌سازی شده از سال‌های دهه 90 میلادی، شما را به گذشته می‌برد.

افزون بر موارد فوق، اسنپ‌چت از یک افزونه واقعیت افزوده نیز رونمایی کرده است که به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد لنزها و فیلترهای ساخته شده با هوش مصنوعی را در تمام فرمت‌های پشتیبانی شده برای تبلیغات درون برنامه‌ای، به کار بگیرند. طبق آمار منتشر شده، روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر با تبلیغات مبتنی‌بر واقعیت افزوده در اپلیکیشن اسنپ‌چت تعامل دارند.

از سوی دیگر، با کمک این ویژگی، برندها می‌توانند کاتالوگ محصولات دوبعدی خود را در اسرع وقت به المان‌های مورد استفاده در واقعیت افزوده تبدیل کنند. همچنین با استفاده از هوش مصنوعی مولد، ساخت تبلیغات واقعیت افزوده در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر می‌شود. به لطف لنز سفارشی درون برنامه، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند تنها با وارد کردن دستور متنی به مدل یادگیری ماشینی خاص پلتفرم اجازه دهند افکت‌های واقع‌گرایانه را در لنز سفارشی خود ایجاد نمایند.

لازم به ذکر است که درآمد اسنپ چت در سه‌ماهه اول سال جاری نسبت به‌مدت مشابه سال قبل‌، ۲۱ درصد افزایش داشته است که بخش زیادی از آن از محل تبلیغات در این پلتفرم تامین شده است.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array