به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، گوگل فوتوز (Google Photos) آماده می‌شود تا ویژگی جدیدی برای ویرایش ویدیوها به این سرویس اضافه کند که به شما اجازه می‌دهد کیفیت ویدیوهای خود را تنها با ضربه زدن روی یک دکمه ارتقا دهید. این ویژگی که اولین بار در نسخه بتای 6.81.0.628906483 مشاهده شده است، در حال حاضر در دسترس همه قرار ندارد.

گوگل فوتوز ویدیوهای شما را ارتقا می‌دهد

ویژگی جدید ویرایش فیلم Google Photos که تحت عنوان «ویدیوی خود را بهبود دهید» (Enhance your Video) عرضه شده است، با یک آیکون با تصویر یک عصای جادویی در کنار گزینه لزره‌گیر (stabilization ) در سمت چپ تصویر ظاهر می‌شود. این ویژگی به طور خودکار روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ و سایر مشخصات مربوط به کیفیت یک فیلم را تنظیم می‌کند.

ویژگی جدید اصلاح ویدیو گوگل فوتوز

لازم به ذکر است که پروسه پردازش فیلم، بسته به مدت زمان پخش فیلم مورد نظر ممکن است مدتی طول بکشد. پس از اعمال تغییرات به صورت خودکار بر روی ویدئو، شما می‌توانید نسخه جدید فایل خود را به صورت یک نسخه کپی شده از آن ذخیره کنید.

در تصویر زیر می‌توانید کیفیت یک ویدیوی معمولی و نسخه پیشرفته اصلاح‌شده با استفاده از ویژگی جدید Google Photos را با یکدیگر مقایسه کنید. همانطور که می‌بینید، نسخه ویرایش شده به وضوح سطح کنتراست و اشباع رنگ بالاتری را  نسبت به نسخه اصلی نشان می‌دهد.

ویژگی جدید اصلاح ویدیو گوگل فوتوز

مشخص نیست که گوگل قصد دارد چه زمانی ویژگی جدید «ویدیوی خود را بهبود دهید» را در مقیاس گسترده به اجرا درآورد، ولی با توجه به عرضه آن در نسخه بتای Google Photos ، روز موعود نباید خیلی دور باشد.

منبع: androidauthority

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array