به گزارش ایران دکونومی، استارتاپ اینشورتکی «ازکی» روز گذشته بیانیه‌ای مبنی بر اینکه تصاویر منتشر شده در فضای مجازی رسمیت ندارند و فضای کاری این شرکت تابع قوانین کشور است، منتشر کرد. اما صبح امروز، خبرگزاری فارس خبر از تعلیق این استارتاپ بیمه‌ای داد!

این تعلیق به دلیل بدحجابی پرسنل ازکی صورت گرفته و ازکی طی روزهای اخیر سومین استارتاپی است که این نوع تعلیق را تجربه می‌کند. به زودی این پرونده به مراجع قضایی ارسال می‌شود تا در مورد آن حکم صادر شود و تا زمانی که موانع رفع نشود، حکم تعلیق فعالیت به قوت خود باقی می‌ماند.

علی استادهاشمی، معاون نظارت بیمه مرکزی در این خصوص گفت: بر اساس کارگروه حجاب و عفاف وزارت امور اقتصادی و دارایی در بیمه مرکزی و طبق حکم این کارگروه مجوز فعالیت شرکت کارگزاری «از‌کی» تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

وی افزود: در عین حال کسانی که از طریق این کارگزاری بیمه‌نامه‌هایی از شرکت‌های بیمه‌ای خریداری کرده‌اند، بیمه‌نامه‌های آنها به قوت خود باقی است و مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌شود، اما مجوز این شرکت به عنوان کارگزار و واسط بین بیمه‌گزاران و شرکت‌های بیمه‌گر فعلاً تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

وضعیت مشتریان ازکی چطور است؟

استادهاشمی گفته است: مردم می‌توانند برای خرید بیمه‌نامه به شرکت‌های بیمه‌ای و یا کارگزاری‌های مجوزدار دیگر مراجعه کنند و کارگزاری «از‌کی» فقط یک پلتفرمی بود که مردم می‌توانست از طریق آن بیمه‌نامه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از شرکت‌های بیمه‌ای خریداری کنند و کسانی که تاکنون از این پلتفرم خریداری کرده‌اند، مشکلی در بیمه‌نامه‌هایشان ایجاد نمی‌شود.

با در نظر گرفتن این حرف، مشتریان این پلتفرم همچنان می‌توانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

این اتفاق در فضای مجازی و رسانه‌ها بازخورد گسترده‌ای پیدا کرده است که برخی از کاربران معتقدند بخشی از کمپین روابط عمومی ازکی به این صورت اجرا شده است؛ در حالیکه ازکی بعد از تعلیق دچار خسارات فراوانی خواهد شد و ریشه این اتفاق را باید در جای دیگری جستجو کرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array