به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر بسته چیتوز به شما تعارف شود، کدام دست‌ خود را برای برداشتن پفک از بسته‌بندی آن دراز می‌کنید؟ برند Cheetos در یک اقدام عجیب و شاید خلاقانه تلاش کرده‌ تا روی همین موضوع تمرکز کند و بگوید کسانی که از دست غالب خود برای خوردن این تنقلات استفاده می‌کنند، درواقع انتخاب کرده‌اند که در بازه زمانی که مشغول خوردن چیتوز هستند، از دست خود استفاده دیگری نکنند و درواقع کارهای مهم‌تری را که با استفاده از دست غالب خود می‌توانستند انجام بدهند را به‌خاطر چیتوز خوردن به تعویق بیندازند یا آنها را به درستی انجام ندهند.

چیتوز درواقع با این کمپین از مشتریانی قدردانی می‌کند که انتخاب کرده‌اند حین خوردن این اسنک نارنجی رنگ (یا به قول خود چیتوز غرق در غباری که این برند آن را «چیتل» نامیده است) از دست غالب‌شان استفاده کنند و دیگر نتوانند از آن دست برای کار دیگری استفاده کنند. بازاریابان این برند در این کمپین ادعا کرده‌اند که ۹۹ درصد از مردم چیتوز را با دست غالب خود می‌خورند، پس چیتوز در این کمپین گروه بسیار زیادی از مشتریان و مردم را مورد خطاب و هدف تبلیغ خود قرار داده است.

 این برند درواقع در این کمپین تلاش کرده است تا به‌خاطر این حرکت که شاید از نظر بسیاری از مردم کوچک و بدیهی به نظر برسد از مشتریان خود قدردانی کند. به‌نظر می‌رسد هدف این برند از چنین اقدامی، بیشتر از هرچیز، برقراری ارتباط عاطفی و دادن حس خوب به مشتریان خود بوده است؛ پس تا حدی می‌توان این کمپین تبلیغاتی را یک کمپین روابط عمومی نیز دانست.  

درویدیوی این کمپین که توسط برند Cheetos  کمپین Other Hand نام‌گذاری شده است، نشان داده می‌شود که جمال موری بستکبالیست معروف درحال خوردن چیتوز با دست غالب خود است؛ نمی‌تواند کارهای خیلی ساده‌ای مانند بستن بند کفش یا باز کردن زیپ لباس خود را با دست دیگرش انجام دهد.

در تبلیغ ویدیویی دیگری که در این کمپین انجام شده، Cheetos تلاش کرده است تا نمونه‌های دیگری از مشاغل را نشان دهد که به‌خاطر نارنجی بودن انگشتان‌شان حین پفک خوردن، کارهای مهمی را به اشتباه انجام داده‌اند؛ مانند قنادی که کیک را با دست غیرغالب خود خراب کرده، هنرمندی که طراحی زشتی کرده و بازیکن فوتبالی که موفق به انجام یک پاس مناسب نمی‌شود.

منبع: MarketingDive

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array