بر اساس مستندات ارائه شده در جلسات دادگاه درحال برگزاری توییتر در مقابل لورا لومر، شرکت توییتر دیگر وجود خارجی ندارد و با شرکت X Corp ایلان ماسک ادغام شده است.

به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، از تاریخ چهارم آوریل 2023، توییتر رسماً توسط شرکت X Corp ایلان ماسک تصاحب شده و دیگر وجود خارجی ندارد.

بر اساس مستندات ارائه شده در دادگاه، اسناد ادغام دو شرکت توییتر و X Corp به تاریخ 15 مارچ 2023 در ایالت Nevada ثبت شده است. در این اسناد قید شده که توییتر دیگر شرکتی ثبت شده در ایالت Delaware نخواهد بود و حالا دیگر متعلق به ایالت Nevada است.

به‌نظر می‌رسد شرکت X Corp، قدم بعدی ایلان ماسک برای پایه‌گذاری “اپلیکیشن همه‌چیز” است. این میلیاردر آمریکایی همیشه رویای ساختن اپلیکیشنی همه‌کاره، مشابه اپلیکیشن چینی WeChat را در سر پرورانده است. ادغام توییتر قدم بزرگی در راه دستیابی به این رویاست.

 

توییتر

 

روند تصاحب توییتر و ادغام این پلتفرم با کمپانی X Corp، تاثیر چندانی بر عملکردها و خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت نخواهد داشت. اما گویا قرار است در نهایت، هدف نهایی ایلان ماسک از چنین اقدامی ساختن “اپلیکیشن همه‌چیز” باشد.

“سوپراپلیکیشن” یا “اپلیکیشن همه‌کاره”، ایده‌ای است که در آسیا محبوبیت فراوانی دارد و شرکت‌های تکنولوژی بزرگ در تلاش برای ساختن اپلیکیشن‌های مشابهی دارند. ایلان ماسک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

“سوپراپلیکیشن” یک اپلیکیشن جامع است که قابلیت‌های مختلفی دارد، از جمله: پیام‌رسانی، شبکه‌های اجتماعی، پرداخت الکترونیکی و خرید آنلاین.

ایلان ماسک قبلاً در جلسه‌ای با کارمندان توییتر درباره ایده رویایی خود برای اپلیکیشن X و یا “اپلیکیشن همه‌چیز” صحبت کرده بود. توییتر هنوز به‌طور رسمی این تغییرات پیش‌رو را تایید نکرده است، اما با توجه به اسناد منتشر شده در دادگاه، باید به‌زودی انتظار آن را داشته باشیم.

 

منبع: gizmodo

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array