به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  صرافی بایننس اعلام کرده است با ادغام کیف پول مبتنی بر وب ۳ خود با قابلیت‌های کسب درآمد آسان بایننس (Binance Simple Earn)، یک پلتفرم توزیع رایگان رمزارز با نام مگادراپ (Megadrop) را با هدف تسهیل مشارکت کاربران این صرافی در طرح‌های ایردراپ راه‌اندازی می‌کند.

مگادراپ قرار است به صورت انحصاری امکان دسترسی زودتر از موعد کاربران به پروژه‌های منتخب وب۳ را با کمک توکن بومی صرافی یعنی بایننس کوین (BNB) فراهم سازد. به گفته بایننس، این پلتفرم ترکیبی از مشارکت، آموزش و پاداش است که از بایننس و کل اکوسیستم کریپتو پشتیبانی خواهد کرد.

اولین پروژه معرفی شده در مگادراپ

طبق بیانیه رسمی بایننس، یک زنجیره‌ ری‌استیکینگ (restaking) بیت‌کوین با نام BounceBit (BB)  به عنوان اولین پروژه‌ رسمی در پلتفرم مگادراپ معرفی‌ شده است. هولدرهای بیت کوین می‌توانند با کمک BounceBit از طریق ترکیبی از راهکارهای امور مالی متمرکز (CeFi) و غیرمتمرکز (DeFi) به درآمد برسند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند از طریق مگادراپ، بخشی از عرضه کلی ۲.۱ میلیارد واحدی توکن بومی این پروژه را دریافت کنند.

بایننس مگادراپ

با وجود چالش‌های حقوقی متعددی که اخیراً بعد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) سر راه بایننس قرار گرفته است، این صرافی همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در همین راستا، برای پیشبرد اهداف مگادراپ، توکن‌های پروژه‌های حاضر در این پلتفرم را پس از بررسی دقیق، به صورت ایردراپ میان کاربران خود توزیع خواهد کرد.

علاوه بر رونمایی از این پروژه جدید و جنجالی، این صرافی گزینه‌های متعدد برای انتقال دفتر مرکزی خود را مورد بررسی قرار داده و برای این کار، با چند کشور نیز وارد مذاکره شده است. بایننس امیدوار است پس از توقف اجباری فعالیت شعب مختلف خود در کشورهای مختلف به دلیل فشارهای نظارتی، بتواند به برخی از این کشورها مثل هند، برگردد. ناگفته نماند که بایننس اخیراً موفق شده است مجوز کامل ارائه خدمات دارایی مجازی (VASP) در دبی را نیز کسب نماید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array