به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ماه ژانویه امسال، طی رویدادی متحول‌کننده، سامسونگ از محصول جدیدی با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) رونمایی کرد؛ پس از آن، در ماه فوریه این محصول در MWC به نمایش گذاشته شد و اکنون انتظار می‌رود که جولای امسال در جریان رویداد Unpacked بعدی این شرکت و همزمان با رونمایی گوشی‌های Galaxy Z Flip و Z Fold ، شاهد معرفی کامل آن باشیم.

پیش از این گمان می‌شد این محصول مجموعاً با 9 اندازه مختلف عرضه شود، اما اطلاعات تازه فاش شده حاکی از آن هستند که احتمالاً سامسونگ با حذف یکی از اندازه‌ها، محصول جدید خود را در نهایت با 8 سایز روانه بازار کند. طبق اطلاعات منتشرشده در این سند، این هشت حلقه در قالب مدل‌هایی تحت عناوین SM-Q500، SM-Q501، SM-Q502 SM-Q505، SM-Q506، SM-Q507، SM-Q508 و SM- Q509 عرضه خواهند شد.

همانطور که در اسامی فوق مشاهده می‌کنید، دو مورد از اعداد ترتیبی یعنی شماره مدل‌های SM-Q503 و SM-Q504  در این لیست وجود ندارند و هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احتمالاً طرح اولیه سامسونگ مشمول 10 مدل مختف از این رینگ بوده است که بنا به دلایلی دو مورد از آنها حذف شده است.

به گفته یک منبع آگاه مدل SM-Q500 کوچکترین سایز حلقه‌ها خواهد بود، در حالی که SM-Q509 بزرگترین آنها است. بنابراین اگر فرضیه حذف دو مدل صحت داشته باشد، هر دو به اندازه‌های کوچکتر این حلقه مربوط بوده‌اند.

گلکسی رینگ سامسونگ

ویژگی‌های خاص گلکسی رینگ سامسونگ

به هر حال، بیشتر این اظهارنظرها فعلاً در مرحله حدس و گمان هستند. آنچه واضح است این است که ساخت حلقه‌ها به مراتب از ساعت‌های هوشمند سامسونگ پیچیده‌تر است، زیرا ساعت‌ها فقط در یکی دو سایز مختلف عرضه شده است. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد گلکسی رینگ خود را در سه رنگ عرضه کند، تعداد جایگشت‌های احتمالی آن بسیار زیاد خواهد بود و این محصول تنوع زیادی پیدا خواهد کرد، بنابراین کاملاً منطقی خواهد بود اگر حلقه‌ها در تعداد بسیار اندک عرضه شوند.

گفته می‌شود گلکسی رینگ سامسونگ با هر بار شارژ تا 9 روز کار خواهد کرد و این احتمالاً یکی از مزایای نداشتن صفحه نمایش است. علاوه بر این است محصول از قابلیت ردیابی خواب نیز برخوردار بوده و احتمالاً به NFC مجهز خواهد بود تا امکان پرداخت با آن برای کاربران فراهم شود.

البته سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره سنسورهای خاص داخل حلقه منتشر نکرده است، اما این سنسورها مشخصاً اطلاعاتی در خصوص کیفیت خواب از طریق ردیابی گسترده ضربان قلب، تنفس و حرکات شبانه در اختیار کاربر قرار داده و از قابلیت تشخیص علائم اولیه آپنه خواب نیز برخوردار است. شما برای مشاهده داده‌های خود به یک گوشی هوشمند Galaxy سازگار و برنامه Samsung Health نیاز دارید زیرا گلکسی رینگ سامسونگ فاقد هرگونه صفحه نمایش یا دکمه است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: gsmarena

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array