به گزارش ایران دکونومی، صدری در پاسخ به این سوال که تبلیغات دیجیتال و سنتی در هزینه‌های خود چه تفاوت‌هایی دارند، گفت: «شاید تصور درستی است که هزینه‌ها بیشتر به بخش سنتی مربوط می‌شوند، تبلیغات آنلاین را با بودجه کم می‌توان شروع کرد، اما برای اثرگذاری بیشتر، نیاز به بودجه‌های بیشتر است. چنانچه دامنه اثرگذاری را یکسان در نظر بگیریم، بله تبلیغات سنتی هزینه‌های بیشتری دارد. اما این دو نمی‌توانند جای یکدیگر را بگیرند و برای تاثیر مطلوب لازم است کنار هم حرکت کنند.

او همچنین در خصوص ورود تپسل به بازارهای بین‌المللی صنعت تبلیغات توضیح داد: «این ورود می‌تواند برای کسب‌وکارهای ایرانی درآمدزایی کند، لاین نشر اپلیکیشن‌ها نیز به اپلیکیشن‌های ایرانی برای حضور در بازار بین‌الملل کمک می‌کند.»

مدیر اجرایی تپسل، روند رشد تبلیغات دیجیتال در ایران را متفاوت از دنیا ارزیابی کرد و افزود: «در دو سه سال اخیر به دلیل مسائل اقتصادی شاید رشد مناسبی نداشته، اما به خاطر ماهیتی که این نوع تبلیغات دارد، روند رو به رشدی را طی می‌کنند.»

وی همچنین در مورد کمپین بلک فرایدی تپسل تشریح کرد: «چندسالی است که این کمپین‌ها در ایران هم اجرا می‌شود و استقبال خوبی را هم در پی دارد. ما سعی کردیم از این ظرفیت رو به رشد بهترین بهره را ببریم. البته بیشتر استقبال از کالاها یا پلتفرم‌های عرضه کالا رخ داد.

پرونده کامل این رویداد را در این لینک بخوانید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array