به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ۹۷ سال زمان کمی برای زندگی با یک برند نیست؛ به ویژه اگر آن برند یکی از معتبرترین برندهای نوشیدنی انرژی‌زا در انگلستان باشد. اما برند Luconzade بعد از ۹۷ سال هویت بصری خود را تغییر داد. این برند توانست از طریق تحقیقات بازار گسترده و دریافت بازخورد مصرف‌کنندگان، به درک درستی از مخاطب هدف و ارزش برند خود برسد و محصولات زیر مجموعه خود را تحت عنوان یک برند، یکپارچه کند.

برند luconzade برای این ری‌برندینگ از آژانس طراحی برند Pearlfisher کمک گرفته است. آنها در گام اول با در نظر گرفتن تاریخچه این برند تصمیم گرفتند تا در طراحی این لوگوی جدید قوس اصلی برند و نمادین برند Lucozade را حفظ و آن را تقویت کنند.  به گفته مدیران این برند، آنها تلاش کرده‌اند تا در فرایند نو شدن چهره این برند، رویکردی مدرن و جسورانه را پیش بگیرند که با ماهیت انرژی‌زا بودن این برند همسو باشد.

دیوید جنکینسون، از مدیران شرکت Pearlfisher در این رابطه به رسانه‌ها گفته است: «بدیهی است که داشتن یک برند خاص و متمایز چقدر مهم است. در فرایند این ری‌برندینگ، رویکرد اصلی ما این بود که قوس موجود در این لوگو را به عنوان قلب طراحی در نظر گرفته و آن را تقویت کنیم.»

او ادامه داد:‌ «این ری‌برند با هدف افزایش فروش Lucozade و تقویت اعتبار این برند به عنوان یکی از معتبرترین برندهای نوشیدنی انرژی‌زای بریتانیا انجام شد.»

الیز سیبولد، مدیر بازاریابی در شرکت مادر Suntory Beverage & Food، در گفتگو با رسانه‌ها، این ری‌برندینگ را سفری هیجان انگیز در توسعه بسته‌بندی و لوگوی برند Lucozade در آینده دانسته و گفته است: «ما قصد داشتیم با این هویت بصری تازه، مثبت‌نگر بودن برند Lucozade را به مشتریان‌مان یادآوری کنیم و بی‌صبرانه منتظریم که نوشیدنی‌های ما با این بسته‌بندی و لوگوی جدید در تابستان امسال وارد قفسه‌های مغازه‌ها شوند.»

البته آن طور که مدیران این برند اعلام کرده‌اند، این تغییرات لوگو تنها تکه‌ای از پازل بزرگ تغییراتی است که قرار است در آینده در این برند انجام شود.

منبع: Creativeblog

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array