به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تغییرات مدیریتی هنوز در توییتر ادامه دارند. پس از انتصاب لیندا یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید این پلتفرم و کناره‌گیری ایلان ماسک از این سمت شغلی، یکی دیگر از کارکنان سابق کمپانی NBCUniversal نیز به توییتر پیوسته است.

جو بناروک که از امروز، دوشنبه، کار خود را در این کمپانی آغاز خواهد کرد، قرار است در زمینه عملیات بیزینسی و تجاری مشغول به‌کار شود.
بناروک با انتشار ایمیلی نوشت که برای ساختن آینده توییتر و توسعه نسخه 2.0 این پلتفرم با همکاری دیگر اعضای تیم بسیار مشتاق است. نکته جالب توجه اینجاست که یاکارینو نیز در گذشته دقیقاً چنین اظهارنظری کرده بود. به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک با تمام توان خود در پس پرده در حال برنامه‌ریزی برای نسخه 2.0 توییتر یا همان اپلیکیشن X (سوپراپلیکیشن همه‌چیز) است.

توییتر

سِمت شغلی بناروک در توییتر

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر که در ماه می منصوب شده و تجربه سالها کار در کمپانی NBCUniversal را داشته، با انتشار توییتی خطاب به بناروک نوشت: “به دسته ما خوش آمدی! از یک پرنده به پرنده دیگر”
(کنایه از لوگوی پلتفرم توییتر که شبیه یک پرنده است.)

البته شایان ذکر است که عنوان شغلی دقیق بناروک هنوز مشخص نشده است. در کمپانی NBCUniversal، بناروک مسئولیت نظارت بر استراتژی‌های ارتباطی در زمینه تبلیغات و همکاری‌های تجاری را برعهده داشت و مستقیماً به یاکارینو گزارش می‌داد.
یاکارینو پیش از پیوستن به توییتر، رئیس بخش تبلیغات در NBCUniversal بوده است.

افزوده شدن بناروک به این شبکه اجتماعی، آن هم همزمان با استعفای دو نفر از اعضای تیم مدیریت اجرایی در مدتی کوتاه، به چالش‌های پیش روی یاکارینو می‌افزاید.

در روز جمعه، خبری مبنی بر استعفای مدیر بخش امنیت برند و کیفیت تبلیغات کمپانی توییتر، اِی.جی. براون منتشر شده بود. همچنین، در روز پنجشنبه هفته گذشته، الا ایروین اعلام کرد که از شغل خود به‌عنوان نائب‌رئیس بخش ایمنی محصولات این پلتفرم کناره‌گیری کرده است.

مترجم: مائده هاشمی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: reuters

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array