به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، این کمپین که با نام«Coca-Cola x Marvel: The Heroes» اجرا می‌شود، در واقع تلاش کرده است تا معروف‌ترین نوشابه جهان را با دنیای ابرقهرمان‌های محبوب دیزنی ترکیب کند. این همکاری که در حقیقت بین برندهایی انجام شده که هرکدام بیشتر از ۶۰ سال قدمت دارند، با هدف برقراری ارتباط با نسل جوان و فرهنگ عامه جامعه انجام شده است.

اسلام الدسوکی، مدیر استراتژی خلاقیت برند کوکاکولا دررابطه با این همکاری گفته است که همکاری با مارول به ما امکان می‌دهد تا از سابقه و تجربه هردو برند استفاده کنیم تا تجربیات جدید و غیرمنتظره‌ای را به مشتریان ارائه دهیم.

براساس اعلام این دوبرند، این کمپین قرار است به صورت جهانی و در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، چین، ژاپن و بخشی از آسیا اجرا شود. همچنین کوکاکولا و مارول قرار است علاوه بر تغییرات در بسته‌بندی برای این کمپین از کانال‌های سنتی و دیجیتال بیشتری هم استفاده کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که این تنها کمپین خلاقانه و مشترکی نیست که کوکاکولا در سال جدید با کمک سایر برندها اجرا کرده است. با شروع سال جدید، برند کوکاکولا بیشتر از هروقت دیگری تلاش کرده است که با اقداماتی در حوزه بازاریابی از طریق برند خود با فرهنگ عامه ارتباط برقرار کند.

منبع: MarketingDive

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array