به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، با توجه به وضعیت فعلی بازار، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار یعنی ریپل (XRP) این پتانسیل را دارد که معامله‌گران را به‌شدت شگفت‌زده کند. یکی از بنیانگذاران پلتفرم تحلیل داده گلسنود (Glassnode) با نام Negentropic در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اذعان داشت که محیط کنونی بازار کریپتو به‌شدت بی‌ثبات است و همین امر، برای کسانی که مایل به پذیرش ریسک‌های بیشتر هستند، ممکن است برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ مانند ریپل (XRP) فرصت خوبی باشد.

 به گفته وی، از منظر ریسک، ممکن است بتوان گفت که بازار برای یک حرکت صعودی دیگر آماده می‌شود. این سیگنال ریسک با اندکی نوسان به شدت از سطح 100 کاهش یافته است و این درست همانند چیزی است که پیش از این، در آستانه آغاز رالی بازار در نیمه اول سال جاری شاهد بودیم. بر این اساس، بازار ممکن است زمینه را برای حرکت قدرتمند بعدی آماده کند.

باید یادآور شویم که پس از رد درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر درخواست تجدیدنظر موقت درباره حکم اخیر دادگاه منطقه‌ای نیویورک، در روز سوم اکتبر (11 مهر) شاهد افزایش قابل توجه قیمت ریپل تا مرز 0.547 دلار بودیم. افزون بر این، ریپل با یک خبر خوب دیگر اعلام کرد که مجوز تاسیس موسسه پرداخت بزرگ در سنگاپور را برای ارائه خدمات پرداخت دیجیتال دریافت کرده است.

از سوی دیگر،  همزمان با کاهش ریپل تا سطوح فعلی، شماری از سرمایه‌گذاران برای دریافت سود و جلوگیری از زیان بیشتر مشغول فروش دارایی خود هستند. در حال حاضر، این دارای دیجیتال با افت 1.31 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 0.5145 دلار ترید می‌شود. ولی به دلیل اینکه مدتی بعد از تشکیل صلیب مرگ در نمودار روزانه، قیمت در محدوده‌ای باریک در نوسان خواهد بود، معامله‌گران باید این وضعیت را با دقت زیر نظر داشته باشند.

نمودار روزانه ریپل
 نمودار روزانه جفت ارز ریپل در برابر دلار آمریکا (XRP/USD)؛ منبع: TradingView

احتمال کف‌سازی و آغاز رالی بعدی ریپل

بر اساس سوابق تاریخی، موارد پیشین تشکیل صلیب مرگ در نمودار ریپل (XRP) اغلب با تشکیل کف‌های میانی یا اصلی قیمت همراه بوده است. در این راستا، ممکن است این دارایی در مرحله تحکیم فعلی خود بتواند یک مبنای حمایتی قوی در این ناحیه تشکیل دهد و برای آغاز یک حرکت صعودی تازه آماده شود.

این چشم‌انداز مثبت در پیروزی‌های این شرکت در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نیز دیده می‌شود. جان دیتون (John Deaton)، بنیانگذار CryptoLaw، در یک مصاحبه جدید اظهار داشته است که “شانس کمیسیون برای برنده شدن در این پرونده خیلی کم است. تنها گزینه آنها اکنون رد کردن پرونده یا مذاکره برای رسیدن به یک توافق دوجانبه است. هدف ریپل این است که تا جایی که ممکن است هزینه‌های متحمل شده خود را پس بگیرید.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array