به گزارش ایران دکونومی، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرح همایش و امضای تفاهم‌نامه اذعان داشت: «این اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی است که ما در فضا و افق پیش رو، در خصوص تبلیغات و تحول توانستیم امروز این همایش را به عنوان سرآغاز مسیر تحول برگزار کنیم.»

وی افزود: «امروز میزبان دو تن از معاونین وزرا، وزیر صمت و وزیر ارشاد بودیم، تفاهم نامه نیز، در حالیکه بسیار ارزشمند و ماندگار است، از شنبه کارگروه‌هایی را برای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم فضای ترکیب تبلیغات و کسب‌وکار را تسهیل کنیم. بر این باوریم که با شعار تحول می‌توان کسب‌وکارهای خرد را بازسازی کرد. در کشور همایش‌های بسیاری برگزار می‌شود، اما در نظر داریم این همایش را هدفمند و نتیجه‌دار پیش ببریم.»

محمدیان توضیح داد: «ما پنل‌های مختلفی با حضور بخش خصوصی، دولتی، کسب‌وکارهای نوین و سنتی برگزار کردیم که همه این افراد فضای گفتگو داشته باشند. میزگردها و افق‌هایی خواهیم داشت که با پیوند امروز، اتفاقات خوبی پیش رو است.»

او در پاسخ به سوال برنامه‌های بخش خصوصی در همایش‌های پیش‌رو گفت: «باور داریم اگر بخواهیم برنامه‌هایمان را تداوم بخشیم، نیاز به حضور بخش خصوصی است، چرا که جهش در حالی اتفاق می‌افتد که بخش خصوصی و دولتی کنار هم قرار گیرند.»

کانال یوتیوب ایران دکونومی

پرونده کامل این رویداد را در این لینک بخوانید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array