به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  به نظر می‌رسد اچ تی سی (HTC) برای عرضه گوشی جدید خود آماده می‌شود. براساس اطلاعات موجود در پایگاه داده بنچمارک Geekbench ، گوشی هوشمند بعدی HTC با بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این محصول میان رده HTC تابستان امسال رسماً رونمایی شود.

این دستگاه هوشمند با شماره مدل 2QDA100 در فهرست Geekbench دیده شده است و احتمالاً متعلق به سری U24 خواهد بود زیرا تقریبا یک سال از معرفی HTC U23 می گذرد.

مشخصات گوشی جدید اچ تی سی

مشخصات گوشی بعدی HTC

این گوشی هوشمند در تست بنچمارک 6 Geekbench  امتیاز 1095 را در دور تک هسته‌ای و امتیاز 3006 را در دور چند هسته‌ای به دست آورده است. این لیست نشان می‌دهد که این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای با نام رمز crow و پیکربندی هسته 1+3+4 برخوردار خواهد بود.

اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام با پردازنده گرافیکی آدرنو 720 ( Adreno 720)، یک هسته اصلی کورتکس A715  با فرکانس 2.63   گیگاهرتز،  سه هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز ارائه می‌شود.  طبق اطلاعات مندرج در این لیست، این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. هرچند امکان عرضه دستگاه با سایر پیکربندی‌های حافظه نیز امکان‌پذیر است. گفته می‌شود این گوشی از اندروید 14 پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر موارد فوق، گوشی مدل HTC 2QDA100 گواهی بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده است که نشان می‌دهد محصول آینده HTC از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

منبع: mysmartprice

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array